Pokemod - informacje
NiczegoWinien
03.01.2015
Witam wszystkich.
Chcialbym sie zapytac was co myslicie o pokemodzie... ogolnie
Kiedys jak gralem to ten mod (jeszcze przed cod modem) byl bardzo popularny no i dosc ciekawy.
Jak jest teraz ?
Nadal sa jacys zagozali fani Pokemonow ?
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 03.01.2015 23:14
GeDox
03.01.2015
Chętnie bym grał na takim, jak za starych czasów.
Teraz gdy patrzę, to same puste serwery..
sNH.
03.01.2015
1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok
2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy
3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia
4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam
5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować
6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku
Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz***
klaudek11x
04.01.2015
To co up, sam mod moze jest ciekawy przez jakis okres czasu pozniej to sie zmienia gdy zetkniesz sie z paroma większymi usterkami )
wooDy.
04.01.2015
Z pewnością było co od ciebie kraść, panie sNH. Od roku staramy się sukcesywnie usuwać bugi w pokemodzie. Nasi gracze co miesiąc dostają kolejne porcje nowości. A złudny komentarz dwa posty wyżej jest motywowany brakiem umiejętności naprawienia tego syfu? No przecież to byl top 1 na świecie
radim
04.01.2015
1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok
2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy
3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia
4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam
5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować
6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku
Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz***
Ad 1. Tak tak już to słyszeliśmy 58473 razy w każdym temacie dot. serwerów i poke, że Twój serwer BYŁ top1. Już nie musisz tego powtarzać 58474 raz.
Ad 2. Tak potwierdzam
Ad 3. Aż tak drastycznie nie spadła. Pokemod'ów zaczęło maleć nawet jeszcze przed wydaniem CS:GO
Ad 4. Ehh proszę skończ...
Ad 5. Może i pierwotna paczka jest zbugowana, ale trochę pracy i wysiłku i można to wszystko naprawić. Nawet ten pokemod który masz na myśli (który według Ciebie wszystko skopiował z Twojego poke) przysiadł przy tym pokemodzie i ilość crashy oraz bugów jest bardzo mała, wręcz 'znikoma', dzięki pracy jaką w nią włożyli. Wiem bo administrację i osoby przy tym pracujące znam.
Ad 6. Jak już wspomniałem wyżej, trzeba trochę umiejętności żeby to załatać.
Już powoli zaczyna mnie irytować Twoje zachowanie i przechwalanie się. Przystopuj z tym. Następne takie posty będą traktowane jako spam i po prostu usuwane bo to nijak nie ma się do tematu.
Co do tematu. Pokemod jest bardzo fajnym i dobrym modem. To prawda, na początku jest sporo crashy (w szczególności gdy jest spora liczba osób na serwerze) i bugów ale po naprawieniu tego wszystkiego serwer może cieszyć się naprawdę dużą popularnością. Również ciężko jest taki serwer rozkręcić, wiadomo. Do tego trzeba mieć zapał i chęć do ciągłej pracy przy nim, do reklamowania go, do ulepszania. Wszystkiego na raz nie zrobisz, może to nawet potrwać kilka miesięcy zanim serwer się zapełni.
Także jak będziesz go stawiał to życzę powodzenia i gorąco go polecam ; ))
NiczegoWinien
04.01.2015
radim
05.01.2015
Mówię, jeżeli jesteś cierpliwym i pracowitym typem człowieka to po jakimś czasie rozkręcisz serwer i złapiesz sporo ludzi. Mod swego czasu cieszył się dużą popularnością, może pora powrócić do tamtych czasów hehe
Jeżeli masz zamiar popracować trochę nad optymalizacją kodu i dodanie fajnych urozmaiceń a przede wszystkim jak masz w tym doświadczenie, to nie masz żadnych przeszkód aby taki serwer uruchomić.
NiczegoWinien
05.01.2015
Mysle ze jestem w stanie zrobic cos fajnego jezeli chodzi o pokemony. Od samego poczatku zabawy z pawnem myslalem nad pokemonami (wychowalem sie na nich).
Jak zrobie cos ciekawego to oczywiscie będę informowal o tym
NiczegoWinien
23.01.2015
Nie chce za bradzio odkurzyc tego tematu ale po prau tygodniach pracy zrobilem cos nowego. Nie chodzi mi o przerobke starego pokemoda czy naprawianie bledow. Tylko cos co zrobilem od zera.
Maly wstep:
To nie bedzie gra akcji jaka znacie z CS.
- Pokemony sa rozmieszczone w poszczegolnych miejscach na mapkach ( sa to sprite z widniejacym wizerunkiem pokemona).
- Podchodzac do pokemona przy uzycie "e" atakujemy go a on w zamian za nasza wdziecznosc odplaca nam sie tym samym czyli kontratak ;]
No reszta to jakis taki standard ewolucje,sprzedaz miedzy graczami.
Ale (pomysl wziety z pewnego moda) z pokemonow tpy 2 i 3 ewolucji mozna lootnac kamienie do ewolucji ktore sa nam niezbedne do ewoluowania naszego pokemona.
Do tego jeszcze "inny" loot czyli przedmioty z kazdego typu pokemonow, ktore mozna sprzedawac badz,ktore sa nam potrzebne do questow.
Reszte opisu dam kiedy indziej jak juz cos weicej dopisze.
radim
25.01.2015
Coś podobnego jest w wersji Pokemoda 2.0 autorstwa Emp'a (tego który stworzył pierwotną wersję pokemoda) która jak dotąd jeszcze nie ujrzała światła dziennego. W menu wybirasz sobie lokalizacje albo miasto albo jakiś Route (czyli droga/ścieżka). Gdy Twoja lokalizacja to miasto, możesz wtedy przez menu leczyć swoje pokemony, kupować itemy itp. a jeżeli jest to Route to po kilku lub kilkunastu krokach wyskakuje wiadomość że dziki pokemon Cię zaatakował i czy chcesz z nim walczyć ewentualnie go złapać. Oczywiście walka toczy się automatycznie. To prawie że idealnie odwzorywywuje oryginalną grę z gameboy'ów Mineło sporo czasu kiedy spoglądałem na wersję beta tego pokemoda 2.0 więc mogłem coś pogmatwać, ale tak to chyba wyglądało
A co do Twojej propozycji. Fajny pomysł z tymi sprite'ami. Fajnie jakby zrobić specjalne mapki do takiego pokemoda, które były by możliwie największe jak się tylko da, wtedy gracze mieliby więcej miejsca do walki(strzelania) i swobody do 'łapania' tych pokemonów
NiczegoWinien
25.01.2015
Tutaj myślę jeszcze nad tym czy aby pokemony jak charizard czy venu nie atakowaly same jak gracz będzie w pobliżu.
NiczegoWinien
28.01.2015
chcialbym odswiezyc temat liczac na pomoc uzytkowniko w znalezieniu mappera. Poniewaz prace sie ograniczyl na dzialaniu na konkretnej mapce. Bez mapy nie ma sensu dalej pisac poniewaz cala konfiguracja i tak bedzie zmienia na poszczegolnych mapkach.
NiczegoWinien
01.02.2015
Chcialem dodac pare ss'ow z obecnej pracy.
1. Pokazuje respawny Pokemonow na mapie.
1.bmp 2,25 MB 242 Ilość pobrań
2.Pokazane ataki naszego Pokemona. Numerki w nawiasach to ilosc kolejek ktorych musimy odzcekac aby uzyc tego ataku.
2.bmp 2,25 MB 274 Ilość pobrań
3.Lapanie Pokemona w Pokeball.
3.bmp 2,25 MB 235 Ilość pobrań
4.Globalny tutor informujacy gdy ktos zlapie Pokemona.
4.bmp 2,25 MB 215 Ilość pobrań
5.Gdy pokonamy Pokemona musimy odczekac wyznaczony czas aby znowu go zaatakowac.
5.bmp 2,25 MB 226 Ilość pobrań
Co o tym sadzicie? Nie ma na razie nic ciekawego poniewaz nie znalazlem zadnego mappera ani osoby,ktora by zrobila dla mnie pare modeli gracza.
Jezeli macie jakies pytania badz pomysly to czekam.Kazda pomoc sie przyda.
sNH.
01.02.2015
Spoko nawet. PFK spisałeś się Jeżeli chodzi o modele to możesz wykorzystać te dostępne modele poków w jakiś sposób. Ogólnie spoko to wygląda.
NiczegoWinien
01.02.2015
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 01.02.2015 19:46
sNH.
01.02.2015
Akurat misty jest. Pamiętam, że pobrałem od kogoś z ameryki z serwera. Zobacz czy stoją jeszcze te amerykańskie ew na necie poszukaj. Ale co do modelu to był dla npc, i nie wiem czy ma odpowiednie animacje
NiczegoWinien
01.02.2015
NiczegoWinien
04.02.2015
Tak jak napisalem w pewnym temacie o poszukiwaniu modelu wedki bylbym wdzieczny za pomoc Poniewaz chce zrobic fishing(fishing level) w modzie. Tak samo jak ze zwyklym levelem im wiekszy tym lepsze pokemony mozemy wylowic z wody Lecz mam pare problemow ale jakos sie je przeskoczy.
Co sadzicie o tym dodatku ?
NiczegoWinien
06.02.2015
Krok po kroku wszystko idzie do przodu. Ogolny kod z lapaniem,zamienianiem w slotach( bo mozna miec przy sobie 1 pokemona w glownym slocie czyli do walki i 5 w pasku),odsylanie do centrum pokemon gdy mamy full przy sobie i zlapiemy kolejnego pokemona jak i wysylanie wybranego przez nas pokemona ktorego mamy przy sobie jest napisany i w 100% sprawny. Okolo 30% pokemonow jest juz ustawionych czyli maja swoje ataki i kolejki na odczekanie uzycia tego samego ataku. Z respawnem pokemonow na razie nic nie robie poniewaz czekam na mapke od wiwi249 i wtedy rusze pelna para
Pozostal zapis mysql,szereg dodatkow i oczywiscie balans pokemonow czyli moc ataku,odczekanie kolejki na atak, hp pokemona i takie tam ale takie rzeczy to przy beta testach i pomocy graczy.
Ogolnie chce podziekowac wszystkim osobom,ktore mi pomagaja na tym forum bo bez nich bym sie meczyl o wiele dluzej
Mysle ze smialo moge napisac ze mod jest zrobiony w 20%
Poniewaz do tego dochodzi:
- PvP
- Napisanie automatu na turnieje. Polegac to bedzie na zapisie graczy na forum ktorzy beda chcieli walczyc. Segregacji pomiedzy levelami aby byly rowne szanse.
- Kupno/Sprzedaz miedzy graczami
- Kupno/Sprzedaz do NPC (ale tutaj poczekam na mapke)
- Kupowanie Health Potion,Revive,Balli i wielie innych rzeczy co nam ulatwi granie
- Questy,questy i jeszcze raz questy
- Dodanie fishingu i level fishing (czeka na konkretna pomoc na forum) lub w wolnej chwili postaram sie sam jakos temu zaradzic
W dalszych planach aby grala nie byla nudna:
- Boostowanie pokemonow
- Profesje
proszę o jakas odpowiedz bo glupio tak pisac do siebie a nie chce zeby moderatorzy wkleili mi warna za spam badz cos takiego
Jak to odbieracie ?
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 06.02.2015 00:16