Chcialbym pobrac id gracza po czasie zamrozenia i wywolac jakas funkcje jednak mam z tym problem. Z niewiadomego powodu wyskakuje mi error na serwerze.
Najpierw rejestruje poczatek rundy
HookEvent("round_freeze_end", PoczatekRundy);
potem dodaje public
public Action:PoczatekRundy(Handle:event, const String:name[],bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); PrintToChat(client, "Tekst test."); }
i wyskakuje mi ten error.
L 12/21/2014 - 20:44:20: [SM] Native "PrintToChat" reported: Client index 0 is invalid
Próbowałem też pobrać id za pomocą pętli ale cały czas wyświetla się ten sam błąd. Najdziwniejsze jest to, że błąd wyskakuje tylko przy pobraniu id gracza, jak zrobiłem np w poniższy sposób to wszystko działało.
public Action:PoczatekRundy(Handle:event, const String:name[],bool:dontBroadcast) { PrintToChatAll("Tekst test."); }