Witaj! Mam taki plugin, który spada torbę w morderstwo.
Jak zrobić torebkę (meshok.mdl) zniknął po pewnym czasie, który Ja wskażę ? Proszę o pomoc
Kod załączony poniżej
Załączone pliki
Użytkownik Andreya edytował ten post 30.11.2014 23:45
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.11.2014 23:42
Witaj! Mam taki plugin, który spada torbę w morderstwo.
Jak zrobić torebkę (meshok.mdl) zniknął po pewnym czasie, który Ja wskażę ? Proszę o pomoc
Kod załączony poniżej
Użytkownik Andreya edytował ten post 30.11.2014 23:45
Napisano 01.12.2014 02:05
Masz przynajmniej dwa wyjścia.
zrobić set_task przy tworzeniu paczuszki z Twoim czasem
1 sprawdzasz czy ent istnieje i go usuwasz jeżeli tak
2 przy podnoszeniu usuwasz settaska + 1
Napisano 01.12.2014 06:57
Masz przynajmniej dwa wyjścia.
zrobić set_task przy tworzeniu paczuszki z Twoim czasem1 sprawdzasz czy ent istnieje i go usuwasz jeżeli tak
2 przy podnoszeniu usuwasz settaska + 1
Nie wiem, jak to zorganizować. Czy mógłbyś mi pomóc? Mogę zapłacić, jeśli jest to trudne
Napisano 01.12.2014 15:37
1 opcja
//przed public_init dodajesz new const tasktime = //Tutaj Twój czas w Float tzn z ".0" na końcu np 180.0 //Przy wypadaniu paczki ( public addItem(origin[3]) ) dodajesz PO entity_create set_task(tasktime,"usuwaniepaczki",ent)//W czym ent to ID enta zwracane przez entity_create lub inną tego typu formułę / funkcje w Twoim przypadku niech zostanie ent //Gdzieś w kodzie public usuwaniepaczki(ent) { if(pev_valid(ent) && equal(pev(ent, pev_classname),"ammo")) remove_entity(ent); }
2 opcji nie ma po co robić, lecz jeżeli Ci potrzebna napisz.
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 01.12.2014 15:38
Napisano 01.12.2014 17:32
1 вариант
//перед public_init добавить new const tasktime = //Здесь Ваш время в Float, т.е. с ".0" на конце, например, 180.0 //При выпадении груза ( public addItem(origin[3]) ) добавляешь ПОСЛЕ entity_create set_task(tasktime,"usuwaniepaczki",ent)//В чем ent-это ID enta возвращается entity_create или другой подобной формулы / функции в Вашем случае пусть будет ent //Где-то в коде public usuwaniepaczki(ent) { if(pev_valid(ent) && equal(pev(ent, pev_classname),"ammo")) remove_entity(ent); }2 опции не имеет, что делать, но если нужны-пишите.
I naprawdę nie zrozumiałeś. Wszystko ze względu na niezdarny tłumacza i znajomości języka polskiego. Czy mógłbyś rzucić kod gotowy? Przepraszam, jeśli to wygląda bezczelny, po prostu nie rozumiem.
Nie mogę skompilować. Co zrobiłem źle?
Użytkownik Andreya edytował ten post 01.12.2014 17:42
Napisano 01.12.2014 17:55
Przepraszam w kod wdał się błąd, już go poprawiłem, oto gotowy plugin.
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 01.12.2014 17:55
Napisano 01.12.2014 19:39
Przepraszam w kod wdał się błąd, już go poprawiłem, oto gotowy plugin.
Dziękuję bardzo. wszystko działa
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych