Stworzyłem klasę z niewidzialnością na nożu ale nie działa
Gdy to zrobiłem byłem pewnien , że zadziała a tu nie działa?!
Może ktoś powiedzieć dlaczego?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "Na nozu jego niewidzialnosc spada do 20. INT dodaje mu wieksze obrazenia z niego."; new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; new wid = read_data(2) if(wid == CSW_KNIFE){ set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); } else { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Próbowałem też za pomocą prethink ale dalej nic