Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niewidzialność na nożu w klasie nie działa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Ripposta

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.11.2014 23:02

Stworzyłem klasę z niewidzialnością na nożu ale nie działa O.o

Gdy to zrobiłem byłem pewnien , że zadziała a tu nie działa?!

Może ktoś powiedzieć dlaczego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Na nozu jego niewidzialnosc spada do 20. INT dodaje mu wieksze obrazenia z niego.";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 5;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
	  
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)

{

    if(!ma_klase[id])

    return;

	    new wid = read_data(2)

	    if(wid == CSW_KNIFE){

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

	    }

        else

        {

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        }

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		    if(!is_user_connected(idattacker))

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(!ma_klase[idattacker])

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)

						    cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

		   

		    return HAM_IGNORED;

}

Próbowałem też za pomocą prethink ale dalej nic :/


Zapraszam na Najlepsze Serwery

EliteBaseBuilder+Exp | Max 100 LvL | Grupy | Nowy Silnik v7.5 | Nowe Klasy Zombie | Bronie od LvL'a | IP: 79.133.192.40:27063 |

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png

 

EliteJailBreak | Gangi bez UM | Sklep za Fajki | Ruletka | Dużo Adminów | I wiele wiele więcej! | IP: 80.72.41.98:27032 |

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png


#2 Przegrany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 24.11.2014 09:31

Masz tutaj :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = ""Na nozu jego niewidzialnosc spada do 20. INT dodaje mu wieksze obrazenia z niego.";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych