Tutaj są 2 stocki
stock LosowyGracz(){
new i, j, graczeTT[32];
for(i=1; i<=g_maxplayers; ++i) {
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) {
graczeTT[j++] = i;
}
}
if(j == 1) return graczeTT[0];
if(j > 0) return graczeTT[random(j)];
return -1;
}
stock druzyna(team){
new maxPlayers=get_maxplayers(), aliveplayers;
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
if(is_user_alive(i) && (!team || get_user_team(i)==team)){
++aliveplayers;
}
}
return aliveplayers;
}
Teraz tak zrobiłem sprawdzanie jeśli jest jeden gracz w CT to nie przerzuca go do TT, jeśli natomiast jest więcej graczy to go przerzuca, teraz jest tak, nie działa to jak należy, otóż co jakiś czas dochodzi 2 osoba, i zostaje nie przerzuca ją do TT, jak zrobic aby wylosowana osoba była w CT ?
public sprawdz(){
new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
if(WylosowanyGracz < 0) return;
client_print(0, print_chat, "CT teraz liczy :%i graczy a TT liczy %i graczy", druzyna(2), druzyna(1));
if(druzyna(2) == 1){
}
if(druzyna(2) > 1){
cs_set_user_team (druzyna(2), cs_get_user_team(druzyna(2)) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_T, CS_T_ARCTIC)
}
}
Tutaj co rundę przerzuca jedna losową osobę do CT
public NowaRundaPrzerzuc(){
new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
if(WylosowanyGracz < 0) return;
new NazwaGracza[32];
get_user_name(WylosowanyGracz, NazwaGracza, charsmax(NazwaGracza));
ColorChat(0, RED, "%s", NazwaGracza);
cs_set_user_team (WylosowanyGracz, cs_get_user_team(WylosowanyGracz) == CS_TEAM_T?CS_TEAM_CT:CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN)
}