Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z przerzucaniem gracza


Najlepsza odpowiedź Petpat, 28.10.2014 13:22

grankee, to już wiem :)

Cóż tyle dni, aż w końcu udało mi się samemu dojść gdzie był błąd :) Zrobiłem takie coś

public GanianyRunda(){
	new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
	if(WylosowanyGracz < 1) return;
	new NazwaGracza[32];
	get_user_name(WylosowanyGracz, NazwaGracza, charsmax(NazwaGracza));
	ColorChat(0, RED, "^x03[4FUN(GANIANY)]^x04 %s teraz Was goni, uciekajcie!!", NazwaGracza);
	cs_set_user_team (WylosowanyGracz, cs_get_user_team(WylosowanyGracz) == CS_TEAM_T?CS_TEAM_CT:CS_TEAM_CT, CS_CT_GSG9);
	if(druzyna(1) == WylosowanyGracz){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, WylosowanyGracz)
	}
}
Chodzi bez zarzutu, dzięki za zaangażowanie Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.10.2014 13:46

register_event("HLTV", "GanianyRunda", "a", "1=0", "2=0");

Jest tak, zamiast jedną osobę przenieść do CT przenosi wszystkie.

Gdy nie było ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, WylosowanyGracz) bądź spawn() to wtedy kolejka chodziła poprawnie, ale niestety nie tak jak trzeba :)
  • +
  • -
  • 0

#22 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.10.2014 04:52

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}

public Nowa_Runda()
{
    //code
}

Nowa runda tym sposobem omija pierwsza runde - pierwsza po zmianie mapy.

 

 

^^ ^^

to znalazłem w topicu o eventach by Miczu. Wynika z tego, że normalnym jest niedziałanie w pierwszej rundzie.

 

Znowu przepraszam, byłem przekonany, że random losuje do podanej liczby włącznie.


  • +
  • -
  • 0

#23 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.10.2014 13:22   Najlepsza odpowiedź

grankee, to już wiem :)

Cóż tyle dni, aż w końcu udało mi się samemu dojść gdzie był błąd :) Zrobiłem takie coś
public GanianyRunda(){
	new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
	if(WylosowanyGracz < 1) return;
	new NazwaGracza[32];
	get_user_name(WylosowanyGracz, NazwaGracza, charsmax(NazwaGracza));
	ColorChat(0, RED, "^x03[4FUN(GANIANY)]^x04 %s teraz Was goni, uciekajcie!!", NazwaGracza);
	cs_set_user_team (WylosowanyGracz, cs_get_user_team(WylosowanyGracz) == CS_TEAM_T?CS_TEAM_CT:CS_TEAM_CT, CS_CT_GSG9);
	if(druzyna(1) == WylosowanyGracz){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, WylosowanyGracz)
	}
}
Chodzi bez zarzutu, dzięki za zaangażowanie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych