←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Niekończące sie granaty


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol 20.10.2014 11:12

Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw

public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Petpat - zdjęcie Petpat 19.10.2014

Witam, jak wykonać aby granaty się niekończyły, tworzylem w pętli for ale jakos nie chcialo mi to wyjsc, oczywiscie ze sprawdzaniem czy dany gracz posiada, jesli moglbym prosic to chcialbym aby pokazano mi to w kodzie, z góry dzięki.
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 19.10.2014

cs_set_user_bpammo powinno się dać ustawić ilość granatów u gracza, ale nie dam sobie ręki uciąć.

Możesz też na przykład wyłapywać powstawanie entity granata (tego już lecącego), sprawdzać pev_owner i dawać mu granat.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 20.10.2014

Biblioteka CSX, Funkcja Grenade_Throw

public grenade_throw(index, greindex, wId){
           if(wId==GRANAT_HE){
 
            }
}
Odpowiedz
Zablokowany