[ROZWIĄZANE] Galileo - zmiana klawiszy gło...
Best Answer GwynBleidD 25.09.2014 09:33
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%s%s", CLR_RED, choiceIdx+1, CLR_WHITE, g_mapChoice[choiceIdx], voteTally);zamień choiceIdx+1 na choiceIdx+5.
2. Linię:
keys |= (1<<choiceIdx);zamień na:
keys |= (1<<(choiceIdx+4));3. W liniach:
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_EXTEND", g_currentMap, floatround(get_pcvar_float(cvar_extendmapStep)), voteTally);
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_STAY", voteTally);Zamień g_choiceCnt+1 na g_ChoiceCnt+5
4. Linię:
keys |= (1<<g_choiceCnt);zamień na:
keys |= (1<<(g_choiceCnt+4));5. Linię:
if (key == g_choiceCnt)zamień na:
if (key-4 == g_choiceCnt)6. W liniach:
dbg_log(4, " %-32s %s", name, g_mapChoice[key]);
client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "GAL_CHOICE_MAP_ALL", name, g_mapChoice[key]);
client_print(id, print_chat, "%L", id, "GAL_CHOICE_MAP", g_mapChoice[key]);
g_mapVote[key] += voteWeight;
g_mapVote[key]++;Zamień g_mapVote[key] na g_mapVote[key-4] Go to the full post
Sooldierr
14.09.2014
Przyczyną jest bezmyślne głosowanie graczy, najczęściej wybór mapy pod przyciskiem nr 1 albo w momencie pojawienia się vote, gracz przełącza bronie etc. Dlatego chcę przenieść opcje wyboru z dala łatwego dostępu palców ( z dala od WSAD) oraz zdala od menu broni. Wie ktoś jak tego dokonać w kodzie źródłowym?
Czy chodzi o te miejsca? Wystarczy skasować MENU_KEY 1-4?
public vote_display(arg[3]) { static allKeys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0; static keys, voteStatus[512], voteTally[16];
g_menuChooseMap = register_menuid(MENU_CHOOSEMAP); register_menucmd(g_menuChooseMap, MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0, "vote_handleChoice");
GwynBleidD
19.09.2014
Sooldierr
19.09.2014
Sooldierr
19.09.2014
G[o]Q
19.09.2014
poszukaj linijki w której będzie słowo switch potem pod nią będzie pare linijek zaczynajacych się od case i jakaś liczba więc zamień te liczby na klawisze jakich chcesz użyć (np zwiększ każdą liczbę o 4 to wtedy każda opcja będzie używana klawiszem o 4 wyższym), potem usuń sobie to co pokazałeś w pierwszym poście, a na końcu poszukaj czegoś co będzie w "" i będzie wyglądało jak 1: jakis_text itd i też zwiększ ta 1 o 4 i każdy kolejny numer (jak otworzysz kod w amxx studio to będzie Ci łatwiej bo będziesz szukać czegoś co ma kolor czerwony
Sooldierr
20.09.2014
http://amxx.pl/topic...arzadzania-map/
Best Answer
GwynBleidD
25.09.2014
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%s%s", CLR_RED, choiceIdx+1, CLR_WHITE, g_mapChoice[choiceIdx], voteTally);zamień choiceIdx+1 na choiceIdx+5.
2. Linię:
keys |= (1<<choiceIdx);zamień na:
keys |= (1<<(choiceIdx+4));3. W liniach:
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_EXTEND", g_currentMap, floatround(get_pcvar_float(cvar_extendmapStep)), voteTally);
charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_STAY", voteTally);Zamień g_choiceCnt+1 na g_ChoiceCnt+5
4. Linię:
keys |= (1<<g_choiceCnt);zamień na:
keys |= (1<<(g_choiceCnt+4));5. Linię:
if (key == g_choiceCnt)zamień na:
if (key-4 == g_choiceCnt)6. W liniach:
dbg_log(4, " %-32s %s", name, g_mapChoice[key]);
client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "GAL_CHOICE_MAP_ALL", name, g_mapChoice[key]);
client_print(id, print_chat, "%L", id, "GAL_CHOICE_MAP", g_mapChoice[key]);
g_mapVote[key] += voteWeight;
g_mapVote[key]++;Zamień g_mapVote[key] na g_mapVote[key-4]
Sooldierr
30.09.2014
Mam jeszcze pytanie czy można oddzielnie przydzielić konkretnie jeden klawisz opcji przedłużania mapy? Tak aby nie zajmowała ona klawisza numerycznego, a tym samym jednej pozycji dla mapy? W Galileo można ustalić ile map znajduje się w głosowaniu, a opcja przedłużenia zawiera się w tej ilości. Przyporzadkowując oddzielny klawisz, zwiększę o jedno miejsce głosowanie? Czy i tak będzie wliczać przedłużenie mapy do ilości map w głosowaniu?
GwynBleidD
30.09.2014
Nie przydzielisz klawisza, którego gracz nie ma zbindowanego... A nawet jeśli ma zbindowany - nie określisz czy ma i co dokładnie na tym klawiszu zbindowane jest.
pomen
01.10.2014
Przepraszam za lenistwo, ale może podzieliłbyś się tym przerobionym galileo bo pomysł naprawdę jest trafiony!