←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] stroj przeciwnika na X sekund...


Best Answer Drago36 27.08.2014 20:18

I gdzieś na dole
public off(id)
cs_set_user_model( id, "leet")

Najprościej mówiąc :P

 

A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?

Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:

public off(id)
	cs_reset_user_model(id)

@@

Tu wersja na na przycisk "E".

Spoiler
Go to the full post
Locked

Oporowiec's Photo Oporowiec 27.08.2014

witam, od kilku godzin męczę się nad czymś takim, że po kliknięciu X opcji w menu nasz strój zostanie zmieniony (na strój przeciwnika) na Y sekund jednak w ogóle mi to nie wychodzi ;(
mógłby mi ktoś podesłać przykładowy plugin ??

Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 27.08.2014

Robiłem takiego skilla na pokemoda :P

 

Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:

 

1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim

2. Pobierz model ofiary

3. Ustaw model ofiary na sobie

4. Task na x sekund

5. Oddaj stary model

 

xD

Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 27.08.2014

Robiłem takiego skilla na pokemoda :P

 

Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:

 

1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim

2. Pobierz model ofiary

3. Ustaw model ofiary na sobie

4. Task na x sekund

5. Oddaj stary model

 

xD

gdybym dał rade to bym nie zakładał tego tematu -,-

obojętnie jaki strój, po prostu po wybraniu danej opcji w menu strój zmienia się na przeciwnika (obojętnie jaki model) i po np. 5 sekund strój wraca na pierwszy.
dałbyś rade zrobić?

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 27.08.2014

Używasz Cs_set_user_model + task i znowu model
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 27.08.2014

Nie wiem, czy model gracza zmienia się automatycznie wraz z początkiem rundy, czy też nie, dlatego dodałem zabezpiecznie g_Successful. ;)

Nietestowane:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new bool:g_Successful[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
	
	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ShowPlayerMenu(id){
	if(is_user_alive(id)){
		new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose");
		
		menu_additem(g_Menu, "Tak");
		menu_additem(g_Menu, "Nie");
		
		menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
		menu_display(id, g_Menu);
	}
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(g_Item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				switch(cs_get_user_team(id)){
					case CS_TEAM_CT:{
						cs_set_user_model(id, "leet");
						g_Successful[id] = true;
					}
					
					case CS_TEAM_T:{
						cs_set_user_model(id, "gign");
						g_Successful[id] = true;
					}
				}
				if(g_Successful[id]){
					set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id);
				}
			}
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RestorePlayerModel(id){
	if(is_user_alive(id)){
		switch(cs_get_user_team(id)){
			case CS_TEAM_CT:{
				cs_set_user_model(id, "gign");
				g_Successful[id] = false;
			}
			
			case CS_TEAM_T:{
				cs_set_user_model(id, "leet");
				g_Successful[id] = false;
			}
		}
	}
}

public RoundStart(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){
			switch(cs_get_user_team(i)){
				case CS_TEAM_CT:{
					cs_set_user_model(i, "gign");
					g_Successful[i] = false;
				}
				
				case CS_TEAM_T:{
					cs_set_user_model(i, "leet");
					g_Successful[i] = false;
				}
			}
		}
	}
}
Quote

  • +
  • -
Best Answer Drago36's Photo Drago36 27.08.2014

I gdzieś na dole
public off(id)
cs_set_user_model( id, "leet")

Najprościej mówiąc :P

 

A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?

Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:

public off(id)
	cs_reset_user_model(id)

@@

Tu wersja na na przycisk "E".

Spoiler

Edited by Drago36, 27.08.2014 20:26.
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 27.08.2014

Nie wiem, czy model gracza zmienia się automatycznie wraz z początkiem rundy, czy też nie, dlatego dodałem zabezpiecznie g_Successful. ;)

Nietestowane:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new bool:g_Successful[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
	
	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ShowPlayerMenu(id){
	if(is_user_alive(id)){
		new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose");
		
		menu_additem(g_Menu, "Tak");
		menu_additem(g_Menu, "Nie");
		
		menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
		menu_display(id, g_Menu);
	}
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(g_Item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				switch(cs_get_user_team(id)){
					case CS_TEAM_CT:{
						cs_set_user_model(id, "leet");
						g_Successful[id] = true;
					}
					
					case CS_TEAM_T:{
						cs_set_user_model(id, "gign");
						g_Successful[id] = true;
					}
				}
				if(g_Successful[id]){
					set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id);
				}
			}
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RestorePlayerModel(id){
	if(is_user_alive(id)){
		switch(cs_get_user_team(id)){
			case CS_TEAM_CT:{
				cs_set_user_model(id, "gign");
				g_Successful[id] = false;
			}
			
			case CS_TEAM_T:{
				cs_set_user_model(id, "leet");
				g_Successful[id] = false;
			}
		}
	}
}

public RoundStart(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){
			switch(cs_get_user_team(i)){
				case CS_TEAM_CT:{
					cs_set_user_model(i, "gign");
					g_Successful[i] = false;
				}
				
				case CS_TEAM_T:{
					cs_set_user_model(i, "leet");
					g_Successful[i] = false;
				}
			}
		}
	}
}

działa, dzięki :)

Quote
Locked