#include <amxmodx> #include <geoip> enum { none = 0, nonsteam, steam } new acc_type[33]; public plugin_init() { register_plugin("plugin", "1.0", "darkman"); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_putinserver(id) { new steamid[40], name[40], ip[40], country[46], message_to_send[1024]; get_user_authid(id, steamid, 39); get_user_name(id, name, 39); get_user_ip(id, ip, 39, 0) geoip_country(ip, country, 45); if(equal(steamid, "STEAM_ID_LAN") || equal(steamid, "VALVE_ID_LAN")) { acc_type[id] = nonsteam; } if(!equal(steamid, "STEAM_ID_LAN") && !equal(steamid, "VALVE_ID_LAN") && !contain(steamid, "hltv")) { acc_type[id] = steam; } if(acc_type[id] == nonsteam) { format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: NonSteam) !n (IP:!g %s !n) weszedl na serwer.", country, name, ip); } if(acc_type[id] == steam) { format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: Steam) !n (IP:!g %s !n) weszedl na serwer.", country, name, ip); } //send_message(id, message_to_send); client_print(id, print_chat, message_to_send); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id) { new steamid[40], name[40], ip[40], country[46], message_to_send[1024]; get_user_authid(id, steamid, 39); get_user_name(id, name, 39); get_user_ip(id, ip, 39, 0) geoip_country(ip, country, 45); if(acc_type[id] == nonsteam) { format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: NonSteam) !n (IP:!g %s !n) wyszedl z serwera.", country, name, ip); } if(acc_type[id] == steam) { format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: Steam) !n (IP:!g %s !n) wyszedl z serwera.", country, name, ip); } client_print(id, print_chat, message_to_send); acc_type[id] = none; return PLUGIN_CONTINUE; } public send_message(id, const message[]) { new rdy_msg[1024]; format(rdy_msg, 1023, message); if(contain(rdy_msg, "!g") != -1 || contain(rdy_msg, "!n") != -1 || contain(rdy_msg, "!t") != -1) { replace_all(rdy_msg, 1023, "!g", "^x04"); replace_all(rdy_msg, 1023, "!t", "^x03"); replace_all(rdy_msg, 1023, "!n", "^x01"); } message_begin((id != 0 ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST), get_user_msgid("SayText"), _, id); write_byte(id); write_string(rdy_msg); message_end(); return PLUGIN_CONTINUE; }Ale okazuje się, że nie działa, cóż może być źle?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sprawdzanie czy koleś ma steam czy nonsteam
#1
Napisano 22.08.2009 13:24
#2
Napisano 22.08.2009 13:26
#3
Napisano 22.08.2009 17:44
v1.2
Załączone pliki
#4
Napisano 22.08.2009 19:23
#5
Napisano 22.08.2009 19:52
teraz działa dobrze
#6
Napisano 22.08.2009 20:39
client_putinserver(id)
send_vmessage(id, 0, "[!g %s!n ] !t %s (Wersja gry: %s) !n (IP:!g %s !n) wszedl na serwer.",gszCountries[id], name,gszTypes[acc_type[id]], gszIPs[id]);
btw. weszedł.
#7
Napisano 22.08.2009 20:46
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=65586
#8
Napisano 23.08.2009 14:15
Zdecyduj się.MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL
Albo
alboMSG_ONE : MSG_ALL
MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST
#9
Napisano 23.08.2009 15:45
#10
Napisano 23.08.2009 20:30
edit: a jednak, chodziło mi gdy ktoś ma steam to po prostu wyświetla się jego id, a nie fraza Steam
#11
Napisano 24.08.2009 12:43
to mogłeś napisać od razu zaraz przerobięa jednak, chodziło mi gdy ktoś ma steam to po prostu wyświetla się jego id, a nie fraza Steam
#12
Napisano 24.08.2009 12:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych