Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy koleś ma steam czy nonsteam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.08.2009 13:24

darkman napisał coś takiego:
#include <amxmodx>
#include <geoip>

enum
{
	none = 0,
	nonsteam,
	steam
}
new acc_type[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_putinserver(id)
{
	new steamid[40], name[40], ip[40], country[46], message_to_send[1024];
	get_user_authid(id, steamid, 39);
	get_user_name(id, name, 39);
	get_user_ip(id, ip, 39, 0)
	geoip_country(ip, country, 45);
	if(equal(steamid, "STEAM_ID_LAN") || equal(steamid, "VALVE_ID_LAN"))
	
	{
		acc_type[id] = nonsteam;
	}
	if(!equal(steamid, "STEAM_ID_LAN") && !equal(steamid, "VALVE_ID_LAN") && !contain(steamid, "hltv"))
	{
		acc_type[id] = steam;
	}
	if(acc_type[id] == nonsteam)
	{
		format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: NonSteam)  !n (IP:!g %s !n) weszedl na serwer.", country, name, ip);
	}
	if(acc_type[id] == steam)
	{
		format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: Steam)  !n (IP:!g %s !n) weszedl na serwer.", country, name, ip);
	}
	//send_message(id, message_to_send);
	client_print(id, print_chat, message_to_send);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_disconnect(id)
{
	new steamid[40], name[40], ip[40], country[46], message_to_send[1024];
	get_user_authid(id, steamid, 39);
	get_user_name(id, name, 39);
	get_user_ip(id, ip, 39, 0)
	geoip_country(ip, country, 45);
	if(acc_type[id] == nonsteam)
	{
		format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: NonSteam)  !n (IP:!g %s !n) wyszedl z serwera.", country, name, ip);
	}
	if(acc_type[id] == steam)
	{
		format(message_to_send, 1023, "!n [!g %s !n ] !t %s (Wersja gry: Steam)  !n (IP:!g %s !n) wyszedl z serwera.", country, name, ip);
	}
	client_print(id, print_chat, message_to_send);
	acc_type[id] = none;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public send_message(id, const message[])
{
	new rdy_msg[1024];
	format(rdy_msg, 1023, message);
	if(contain(rdy_msg, "!g") != -1 || contain(rdy_msg, "!n") != -1 || contain(rdy_msg, "!t") != -1)
	{
		replace_all(rdy_msg, 1023, "!g", "^x04");
		replace_all(rdy_msg, 1023, "!t", "^x03");
		replace_all(rdy_msg, 1023, "!n", "^x01");
	}
	message_begin((id != 0 ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST), get_user_msgid("SayText"), _, id);
	write_byte(id);
	write_string(rdy_msg);
	message_end();
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Ale okazuje się, że nie działa, cóż może być źle?
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.08.2009 13:26

nie przejmujcie sie znakami od kolorów w wiadomości, bo to sie później poprawi tylko, nie mam jak sie z tym bawić.
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2009 17:44

Proszę:

v1.2

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.08.2009 19:23

rex popraw jeszcze tylko indexy od wysyłania wiadomości z id na zero :>
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2009 19:52

pomieszałem typy :P dla target=0 powinno być MSG_ALL

teraz działa dobrze
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.08.2009 20:39

client_putinserver(id)

send_vmessage(id, 0, "[!g %s!n ] !t %s (Wersja gry: %s) !n (IP:!g %s !n) wszedl na serwer.",gszCountries[id], name,gszTypes[acc_type[id]], gszIPs[id]);


btw. weszedł.
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2009 20:46

Dałem id, żeby nie wysyłać MSG_ALL do gracza 0 ;) Brakuje wtedy kolorów, przynajmniej u mnie na serwie

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=65586
  • +
  • -
  • 0

#8 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.08.2009 14:15

MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_ALL

Zdecyduj się.

Albo

MSG_ONE : MSG_ALL

albo

MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST



#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.08.2009 15:45

Skoro mi zabraniasz tak to chyba muszę zmienić :lol:
  • +
  • -
  • 0

#10 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.08.2009 20:30

Śmiga pięknie, pomógł jak zawsze

edit: a jednak, chodziło mi gdy ktoś ma steam to po prostu wyświetla się jego id, a nie fraza Steam
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.08.2009 12:43

a jednak, chodziło mi gdy ktoś ma steam to po prostu wyświetla się jego id, a nie fraza Steam

to mogłeś napisać od razu :P zaraz przerobię
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.08.2009 12:49

Update v1.2
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych