←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] BLAD NATYWU PODSTAWOWEGO set_...


Najlepsza odpowiedź DarkGL 21.08.2014 21:38

Jasne że musisz sprawdzać czy żywy

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 21.08.2014

L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX]    [0] jail_api_jailbreak.sma::UstawPredkosc (line 486)
L 08/21/2014 - 20:39:50: Unhandled dynamic native error
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb_gangs.amxx")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "jail_set_user_speed")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX]    [0] jb_gangs.sma::client_authorized (line 1109)
L 08/21/2014 - 20:39:53: [FUN] Invalid player 1 // Tu pewnie czba sprawdzac czy gracz jest zywy/na serwerze ? :D

Ten publick

public UstawPredkosc(id, Float:speed)
{
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc pre");
	#endif
	user_speed[id] = speed;
	if(end_usun)
	{
		new data[1];
		data[0] = id;
		set_task(g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart)+0.1, "taskUstawPredkosc", ID_SPEED_FZ, data, 1);
	}
	else
	set_user_maxspeed(id, speed); //to ta linia, nie ogarniam TEGO -.-
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc post");
	#endif
}

Użytkownik Nltj edytował ten post 21.08.2014 21:31
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.08.2014

Jasne że musisz sprawdzać czy żywy

Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 21.08.2014

Ale czemu ten natyw crashuje serwer ._. ?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 22.08.2014

Bo serwer probuje wywolac cos na graczu ktorego nie ma, po czym w procesorze tworzy sie zdarzenie "wtf?!" I nie wytrzymuje takiego napiecia I mdleje.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 22.08.2014

Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza?
Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 22.08.2014

 

Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza? 

 
 

W niektórych sprawdza, w niektórych nie. ;)

 

Do client_print nie musisz, beda tylko error logi sie generowac.


Użytkownik Puchate edytował ten post 22.08.2014 15:54
Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 26.08.2014

To rozwiało wszystkie moje wątpliwości, wszystkim dziękuje za pomoc.

Odpowiedz
Zablokowany