[ROZWIĄZANE] BLAD NATYWU PODSTAWOWEGO set_...
Najlepsza odpowiedź DarkGL 21.08.2014 21:38
Jasne że musisz sprawdzać czy żywy
Przejdź do postu
Nltj
21.08.2014
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed") L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] [0] jail_api_jailbreak.sma::UstawPredkosc (line 486) L 08/21/2014 - 20:39:50: Unhandled dynamic native error L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb_gangs.amxx") L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "jail_set_user_speed") L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] [0] jb_gangs.sma::client_authorized (line 1109) L 08/21/2014 - 20:39:53: [FUN] Invalid player 1 // Tu pewnie czba sprawdzac czy gracz jest zywy/na serwerze ? :D
Ten publick
public UstawPredkosc(id, Float:speed) { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc pre"); #endif user_speed[id] = speed; if(end_usun) { new data[1]; data[0] = id; set_task(g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart)+0.1, "taskUstawPredkosc", ID_SPEED_FZ, data, 1); } else set_user_maxspeed(id, speed); //to ta linia, nie ogarniam TEGO -.- #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc post"); #endif }
Użytkownik Nltj edytował ten post 21.08.2014 21:31
MAGNET
22.08.2014
Bo serwer probuje wywolac cos na graczu ktorego nie ma, po czym w procesorze tworzy sie zdarzenie "wtf?!" I nie wytrzymuje takiego napiecia I mdleje.
Rivit
22.08.2014
Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza?
Puchate
22.08.2014
Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza?
W niektórych sprawdza, w niektórych nie.
Do client_print nie musisz, beda tylko error logi sie generowac.
Użytkownik Puchate edytował ten post 22.08.2014 15:54