siema
mógłby mi ktoś podać przykładowy plugin, który będzie losował w 31 rundzie jednego gracza i przerzucał go do CT a pozostałych graczy do TT ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.08.2014 14:52
siema
mógłby mi ktoś podać przykładowy plugin, który będzie losował w 31 rundzie jednego gracza i przerzucał go do CT a pozostałych graczy do TT ?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 18.08.2014 16:04
REJESTRACJA ZMIENNEJ REJESTRACJA EVENTU_HLTV ... EVENT_HLTV () ZWIEKSZ ZMIENNA O 1 JEŻELI ZMIENNA WYNOSI 31 TO : WYLOSUJ GRACZA SPRAWDŹ CZY SĄ ZYWI PĘTLA PRZENIES WSZYSTKICH DO CT ZA POMOCĄ CS_SET_USER_TEAM PO WYKONANIU SIĘ PĘTLI PRZENIEŚ WYLOSOWANEGO GRACZA DO TT.Koniec.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 18.08.2014 16:50
jaśniej?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 18.08.2014 17:40
Zrób zmienną, która będzie odliczać rundy;
czyli w funkcji nowej rundy dodawaj +1 do zmiennej
nazwa_zmiennej += 1
oraz sprawdzaj czy zmienna wynosi już (w twoim wypadku) 31.
if(nazwa_zmiennej == 31)
A w tym warunku losuj gracza i przydzielaj ich do drużyn.
Jeden ze sposobów losowania gracza
Napisano 18.08.2014 20:46
EVENT_HLTV ()
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 18.08.2014 21:41
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 19.08.2014 09:20
Moim zdaniem nie można używać eventu nowej rundy tej związanej z freezetime, gdyż wylosowanie gracza x powinno się odbyć jeszcze przed jego wystartowaniem , by gracze wiedzieli, kto został wylosowany i wszystko nie działo się na ostatnią chwilę
Liczenie rund po ich zakończeniu + task na 2 sekundy na przenoszenie?
Napisano 19.08.2014 11:30
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 20.08.2014 18:24
STOP !!
mam coś takiego:
stock Boss_Round(g_Team) { new id_gracza[33], g_Value; for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team) { id_gracza[g_Value] = i; g_Value++; } } return id_gracza[random(g_Value)]; }
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych