Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
Edycja Pluginu

[ROZWIĄZANE] GHW_No_Rush przeróbka odbijania.

edycja pluginu

Best Answer DarkGL , 11.08.2014 22:22

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Posted 09.08.2014 15:41

Cześć i czołem

Korzystam z pluginu GHW_No_Rush :  http://amxx.pl/topic/9891-ghw-no-rush/

Chciałbym, abyście zmodyfikowali trochę to odbicie, gdyż po wejściu w strefę rushu wybija gracza tak mocno że zawsze jest poza teksturami i najczęściej ginie.

Proszę, żeby nie było to takie mocne, tylko, żeby przesunęło go o kilka kroków do tyłu a nie tak rzucało.

 

Attached Files


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,557
Godlike

  • Postów:11,988
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 11.08.2014 22:22   Best Answer

Modyfikujesz tutaj

floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

 

im mniejsze liczby od 250 tym słabiej będzie rzucać


  • +
  • -
  • 1

#3 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Posted 13.08.2014 09:38

Czyli może być tak:

floatsqroot(10*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(250*10 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

czy

floatsqroot(10*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#4 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Posted 13.08.2014 15:09

Nie mogę edytować postu wiec pisze post pod postem.

 

Dzięki DarkGL limit + dla CB twoja propozycja + troszkę inaczej zmieniłem .sma i działa.

Problem rozwiązany!


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!





Also tagged with one or more of these keywords: edycja pluginu

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users