g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
chodzi o to że itemid musi się równać temu co jest przed zp_register_extra_item czyli jak jest tak dajesz
if (itemid == g_szybk)
Ale do itemów do ammopacków by GoQ dajemy przed tym "item" czyli wygląda to tak
item = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
a niżej:
if (itemid == item)
Oczywiście te zp_register_extra_item musi być zamienione na dodaj_extra_item bo tak jest w ammopackach by GoQ
Powiem ci teraz na przykładzie electro mp5. U góry dajesz również zamiast <zombieplague> to <basebuilder>
W electro mp5 jest tak:
g_item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
I tak jak wcześniej początek zamieniasz na "item"
item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
A to dalej jak wcześniej:
item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
Zamiast ZP_TEAM_HUMAN dajesz liczby , 1-zombie , 2-ludzie , Ostatecznie:
item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, 2)
Szukasz tego:
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_item)
{
Color(player,"!g[ZP] !nKupiles Elektryczna Bron!")
g_electroweapon[player] = true
strip_user_weapons(player)
give_item(player, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 120)
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(player, "Energetyczna Moc aktywna!!")
}
}
Teraz g_item zamieniasz na item i powinno być gotowe.
Jeszcze bym zapomniał , w każdym zmieniasz w "+50% Szybkostrzelnosci z broni" masz na początku:
new g_szybk zamieniasz na
new item
Tak samo w electro tym w electro jest
new g_item
zamieniasz na
new item
Myślę , że dobrze wytłumaczyłem , ja zabardzo tłumaczyć nie umiem.
Użytkownik Derek5 edytował ten post 27.07.2014 09:34