Latarka tylko dla CT
Workout
19.07.2014
Siemka mam moda chowanego v1,4 ale tt tez mają latarki poda ktoś plugin albo komendę która blokuje latarkę dla TT
byCZUS
19.07.2014
Nie ma takiej komendy jakiś plugin Ci do tego potrzebny
Mam nadzieję, że zadziała.
#include < amxmodx > #include < fakemeta > public plugin_init( ) { register_plugin( "Block TT Flashlight", "1.0", "byCZUS" ); register_forward( FM_CmdStart, "fwCmdStart" ); } public fwCmdStart( id, uc_handle ) { if( get_uc( uc_handle, UC_Impulse ) != 100 || !is_user_alive( id ) ) return FMRES_IGNORED; if( get_user_team( id ) == 1 ) { set_uc( uc_handle, UC_Impulse, 0 ); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Edited by byCZUS, 19.07.2014 02:59.
Workout
19.07.2014
Niestety nie działa
Kolego niżej gdybym umiał uzupełniac sobie parę rzeczy to bym coś sklepał z tych wszystkich pluginów co są na blokade latarki dla tt jeden działający
Edited by Workout, 19.07.2014 13:45.
sebul
19.07.2014
public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("FlashBat"), "MessageFlashBat"); register_message(get_user_msgid("Flashlight"), "MessageFlashlight"); register_event("Flashlight", "EventFlashlight", "be"); } public MessageFlashBat(msgID, msgDest, msgEnt) { if(is_user_alive(msgEnt) && get_user_team(msgEnt) == 1) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public MessageFlashlight(msgID, msgDest, msgEnt) { if(is_user_alive(msgEnt) && get_user_team(msgEnt) == 1) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public EventFlashlight(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1) set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT); }Uzupełnij sobie potrzebne rzeczy, aby plugin działał i będziesz mieć blokowanie latarki.
Workout
19.07.2014
Gdybym umiał uzupełniac sobie parę rzeczy to bym coś sklepał z tych wszystkich pluginów co są na blokade latarki dla tt jeden działający
Rivit
19.07.2014
Ściąg ten plik .sma
Skompiluj i pobierz plik .amxx
Plik .sma wrzuć do scripting, .amxx do plugins
Do pliku plugins.ini dopisz na końcu latarka.amxx
Zmień mape na serwerze.
I testuj.
k4x4z5
19.07.2014
Sprawdz. W silniku od jb mam takie cos i jakos tam jest blokowane,moze zadziala.
blok_latarki.sma 432bytes 75 downloads
Workout
19.07.2014
ja już automatycznie sciągam amxx. Niestety żadne z powyższych nie działa
Mam za sobą 2 serwery zrobione wiem jak się dodaje pliki
Edited by Workout, 19.07.2014 20:10.
Workout
19.07.2014
Znalazłem problem to jest plugin który pokazuje kolor latarki i to dodawało tt latarke da się to przerobic zeby tego nie robilo ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta_util> new g_flashlight_colors[][3] = { {250,0,0}, {0,250,0}, {0,0,250}, {150,0,150}, {250,150,0}, {0,200,200}, {250,250,0}, {250,250,250} }; new g_flashlight_name[][] = { "Czerwony", "Zielony", "Niebieski", "Rozowy", "Zolty", "Aqua", "Zolty", "Bialy" } new g_playerflashcolor[33], g_playerenableflash[33]; public plugin_init() { register_plugin("Latrka hns", "0.4", "byqq"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_playerprethink", 0); register_forward(FM_CmdStart, "fw_start"); } public client_connect(id) { g_playerenableflash[id] = false; } public fw_playerprethink(id) { if(g_playerenableflash[id] && is_user_alive(id)) Make_FlashLight(id, g_playerflashcolor[id]); return FMRES_IGNORED; } public fw_start(id, uc_handle, seed) { if(get_uc(uc_handle, UC_Impulse) == 100) { if(is_user_alive(id)) { new name[32]; get_user_name(id, name, 31); g_playerflashcolor[id] = random_num(0, sizeof(g_flashlight_colors)-1); g_playerenableflash[id] = !g_playerenableflash[id]; if(g_playerenableflash[id]) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.57, 0.37, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "Latarka %s: %s", name, g_flashlight_name[g_playerflashcolor[id]]); } set_uc(uc_handle, UC_Impulse, 0); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } Make_FlashLight(id, color) { new players[32], num; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { new index = players[i]; static Float:origin[3]; fm_get_aim_origin(id, origin); message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, index); write_byte(TE_DLIGHT); engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1]); engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2]); write_byte(15); write_byte(g_flashlight_colors[color][0]); write_byte(g_flashlight_colors[color][1]); write_byte(g_flashlight_colors[color][2]); write_byte(1); write_byte(10); message_end(); } }