Nie przesadzajmy Wszyscy wiedzą że niektóre aktualizacje mają prowadzić do zagłady CS 1.6 ale nikt tego aż tak jawnie nie robi. No może ale tylko w niewielkim stopniu
https://www.google.p...q=hlds 6027 lag
Jak widać, nie jest to tylko moje odczucie.
Opiszę sposób w jaki testowałem serwer, aby udowodnić istnienie buga. Na chmurze Pukawki utworzyłem dwa serwery, jeden engine 5787 a drugi to była kopia pierwszego, tylko z nową wersją silnika - 6027 (co zresztą nie ma znaczenia, 6132 zachowuje się identycznie). Ustawiłem mp_startmoney na 16000 oraz uruchomiłem mapę de_aztec, dołączyłem do serwera i respawnowałem się jako CT. Kupiłem M4 z pełnym pakietem broni, wystrzeliwałem wszystkie naboje na respie po czym restartowałem rundę na serwerze i robiłem analogicznie jak w pierwszej rundzie.
Na engine 6027 raz na kilka magazynków podczas strzelania fullauto karabin się zatnie.
Na engine 5787 taki problem nie istnieje.
Serwer nie był obciążony, chmura miała wolne zasoby, FPSy serwera wysokie, problem występuje niezależnie od ustawień rate.
Engine z ery STEAMCMD ma naprawę sporo plusów (w szczególności dla dużych modyfikacji, bo można mieć aż 1800 entity na mapie [gorzej z nsami:P]), ale ten bug jest niewybaczalny, strasznie wpływa na płynność gry.
Użytkownik Puchate edytował ten post 28.06.2014 01:50