ale ten model jest tylko reteksturą domyślnego.
Może miec tylko txt zmienione ale skąd wiesz czy domyślnego odchylenia nie ma innego??
BlackPerfum dzięki Ci za kod, niestety rozwiązanie rozważałem i uznałem że warto byłoby zgłębić temat a nie w taki sposób załatwiać problem
To jest wada cs'a nie modelu powtarzam. Nie chowanie modelu podczas zoom'a jest złym wyjściem bo to zawsze kiedyś wyjdzie (choćby po strzale broni może lekko wjechać na zooma )
Dlatego zastanawiam się co wpływa na to że (jakie ustawienia, jak wspomniałeś) że po podmianie modelu mamy taką różnicę.
Odchylenie broni
Może dałobysię to skorygować jeśli widziałbym na jakie właściwości enta muszę wpłynąć.
Musiał byś zmieniać ustawienia w modelu nie w cs'ie
Myślę że problem może dotyczyć też innych broni aug'a czy autokampy
Alez dotyczy (no akurat aug'a nie (bo w jego założeniu ma być widzialna broń) ale autokamp tak)
więc po co przechwytywać kolejny event jeśli mógłbym ustawić odpowiednie wartośćości dla modelu podczas jego podmiany
Za pomocą dostępnych funkcji w amxx'ie tego nie zrobisz
W końcu i tak już przechwytuję ten event.
Nie martw się to nie think nie wykonuje się 9320748 razy na sekundę tylko za każdym razem jak trzymasz broń z zoom'em i klikasz ppm
Ogólnie bardziej niż znalezienie rozwiązania ciekawi mnie co wpływa na takie zachowanie się tego samego modelu .
Ustawienie odchylenia broni podczas tworzenia modelu
Choć mnie też zaskakuje że odchylenie się zmienia podczas podmiany. Nie dziwię się nie takie błędy są w cs'ie. Jak zaczniesz strzelać paką lub plantować defusa to mów
Poprawiony kod aby działał na autokampy:
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują