Czyli jak po prostu zmienić broń.
Gracz trzyma pistolet, a ja chcę mu zmienić na karabin
szukałem po google, niestety nic nie znalazłem. ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.06.2014 13:43
Czyli jak po prostu zmienić broń.
Gracz trzyma pistolet, a ja chcę mu zmienić na karabin
szukałem po google, niestety nic nie znalazłem. ;]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 19.06.2014 15:18
ewentualnie
client_cmd(id, "slot1; wait; +attack1; wait; -attack1;")
do sprawdzenia.
Użytkownik wiwi249 edytował ten post 19.06.2014 15:45
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 19.06.2014 15:35
Jest też możliwa taka kombinacja:
//wid to id bytu broni (nie mylić z CSW_*) set_pdata_cbase(id,373,wid,5) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, wid)
Napisano 19.06.2014 16:30
A cóż magiczne 373 znaczy? Tak ciężko zadeklarować m_pActiveItem i podać tutaj stałą, albo najlepiej dołączyć pełen plik ze stałymi offsetów? Podasz stałą i od razu widzi ktoś, kto czyta ten kod do czego służy ta linia, nie podasz to sięzastanawia co właściwie ustawiasz w tym miejscu graczowi...set_pdata_cbase(id,373,wid,5)
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 19.06.2014 17:07
Przepraszam Już tłumaczę:
Zatem ta niezwykła linia:
set_pdata_cbase(id,373,wid,5)
Odpowiada za ustawienie aktualnie aktywnego przedmiotu (w cs'ie broni)
• id - id gracza 1~32 (gracz u którego ma zostać zmieniona broń)
• 373 - offset aktualnie aktywnej broni pod nazwą m_pActiveItem z dlls/player.h (lub tu http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/)
• wid - id bytu broni (broń która ma być ukazana graczu)
• 5 - wartość dodawana do offsetu (czyli u nas 373) jeśli serwer stoji na linux'ie więcej tutaj http://amxx.pl/topic/57446-offsety-pdata/
W swoim kodzie nigdy nie deklaruje stałych z pdata jakoś wolę cyfry niż literki ale rozumiem mało ludzi tak ma bo to niezbyt fajne
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych