Problem z expem po śmierci.
Najlepsza odpowiedź zasalata 30.03.2014 09:48
zasalata
27.03.2014
Witam,
Zedytowałem trochę stock speedkill z tego tematu:http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/. Zmieniłem losowanie z teamu na losowanie jednego gracza i do tego momentu działa ok. Później dodałem dodatkowy exp za zabójstwo wylosowanego gracza. Ten fragment wygląda tak:
public Death(victim, attacker, shouldgib) { g_UserIndex = RandomPlayer(); new name[33]; get_user_name(attacker, name, 32); if(get_user_userid(victim) != get_user_userid(g_UserIndex)) { zabilvipa[victim] = false; } if(get_user_userid(victim) == get_user_userid(g_UserIndex)) { zabilvipa[victim] = true; } if(zabilvipa[victim]) { cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + 500) set_hudmessage(25, 255, 70, -1.0, 0.21, 0, 10.0, 7.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s zabil vipa!", name) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Tu wszystko jest ok. Jeśli wylosuje gracza dodaje zabójcy expa, jednak po nowej rundzie gracz dalej ma atrybuty, tzn. za jego zabicie znów dostajemy dodatkowego expa, mimo tego, że wylosowano nowego gracza.
Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.
Rivit
29.03.2014
No to opisz. Czy jest dalej tak samo?
Dlaczego masz zabilvipa[victim]? Nie zebym sie czepial ale ja to bym pozmienial na zabilvipa[attacker] i po hudmessage dal zabilvipa[attacker] = false
Dlaczego masz zabilvipa[victim]? Nie zebym sie czepial ale ja to bym pozmienial na zabilvipa[attacker] i po hudmessage dal zabilvipa[attacker] = false
zasalata
29.03.2014
Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.
Tak też próbowałem, żeby nie było to w tym momencie jestem na zabilvipa = true/false, bez id gracza.