[ROZWIĄZANE] Nie działa 1/1 z HE w klasie
Najlepsza odpowiedź Aemiksowy 10.03.2014 12:44
To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.
Jeszcze ten bezsensowny warunek:
random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???
W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Przejdź do postu
shajba.
09.03.2014
Witam
Nie działa mi w klasie 1/1 z HE. Jakby mógł ktoś zerknąć na sma co mam tam źle to byłbym wdzięczny.
Dzięki
Załączone pliki
Najlepsza odpowiedź Aemiksowy 10.03.2014
To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.
Jeszcze ten bezsensowny warunek:
random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???
W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 10.03.2014 12:47