←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Nie działa 1/1 z HE w klasie


Najlepsza odpowiedź Aemiksowy 10.03.2014 12:44

To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.

 

Jeszcze ten bezsensowny warunek:

random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???

 

W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
shajba. - zdjęcie shajba. 09.03.2014

Witam

 

Nie działa mi w klasie 1/1 z HE. Jakby mógł ktoś zerknąć na sma co mam tam źle to byłbym wdzięczny.

 

Dzięki

Załączone pliki

Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 10.03.2014

To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.

 

Jeszcze ten bezsensowny warunek:

random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???

 

W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 10.03.2014 12:47
Odpowiedz

  • +
  • -
shajba. - zdjęcie shajba. 14.03.2014

Działa, dzięki wielkie!

Odpowiedz
Zablokowany