Witam. jak trzeba zedytować sma nowego coda żeby dodać Perk:.proszę aby to wszystko sie nie zlewalo i Zeby hud byl z 2 linjki wyzej bo zlewa sie z klasami za kazda odpwowiedz +
sma w załączniku Za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.01.2014 19:04
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 30.01.2014 19:37
Łap i sprawdź
Napisano 30.01.2014 19:38
Nie da sie skomplikowac ;/
QTM_CodMod.sma(942) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(969) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(969) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(969) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(969) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(979) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(979) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(979) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(979) : warning 215: expression has no effect
Napisano 30.01.2014 20:04
Łap poprawione
Napisano 30.01.2014 21:26
W dokumentacji masz napisane jak dodać to do say chat'u więc jakbyś w ogóle przeczytał te 3 linijki które Dark podał jako przykład to wiedziałbyś że wystarczy kopiuj+wklej, to jest dział PYTANIA a nie PROŚBY O MODYFIKACJE, więc nie wiem czego oczekiwałeś (gotowca?).
Perki juz mam chce zeby byl widoczny w hud!Wiem ze trzeba cos dodac w silniku
Nawet nie otworzyłeś tego linku... Trudno..
@topic:
COD_GET_PERK_NAME:
Opis: Kopiuje nazwę perku do tablicy Return, o długości len.
Składnia: cod_get_perk_name(perk, Return[], len)
Notatki: perk - ID perku, Return[] - tablica do której będzie skopiowana nazwa perku, len - wielkość tablicy Return.
Przykład: new classname[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32); client_print(id, print_chat, "Masz perk o nazwie %s.", classname);
Jak już zapoznałeś się z dokumentacją, czas na edycję silniku codmoda:
Szukasz:
public PokazInformacje(id)
W tym publicu szukasz tego i to odpowiada za wyświetlenie się HUD'a u gracza gdy żyje:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp);
Dodajesz sobie ten tekst "Perk: " w taki sposób:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n^n[ Perk: %s ], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp);
Jednak żeby wyświetliło ci jaki masz perk musisz użyć cod_get_perk_name lub "nazwy_perkow[perk_gracza[id]]" choć to drugie nie wiem czy zadziała bo nigdy tak nie robiłem, ani nie widziałem na forum żeby ktoś tak robił, więc dalej będę ci wałkował temat cod_get_perk_name (przy okazji może zauważyłeś że znak "^n" rozpoczyna nową linię w HUD?):
Pod
new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]
Dodaj:
new perk_name[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, 32);
I dopisz "perk_name" do wiadomości HUD'a, czyli:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp, perk_name);
Cały public pokazinformacje(id) jakbyś dalej nie wiedział jak to zrobić:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id] new perk_name[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, 32); set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp, perk_name); return PLUGIN_CONTINUE; }
Jeżeli wyskoczy błąd przy kompilacji:
QTM_CodMod.sma(979) : error 017: undefined symbol "cod_get_perk_name"
Ściągnij plik codmod.inc (załącznik) i wrzuć do include w twoim kompilatorze.
Mam nadzieję że temat został wyczerpany.
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych