Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac Perk do hudu cod moda


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lipa13

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2014 18:58

Witam. jak trzeba zedytować sma nowego coda żeby dodać Perk:.proszę aby to wszystko sie nie zlewalo i Zeby hud byl z 2 linjki wyzej bo zlewa sie z klasami za kazda odpwowiedz +

sma w załączniku Za pomoc +

Załączone pliki


Zapraszam na serwer Deathrun+Klasy 80.82.16.66:27020

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 30.01.2014 19:04

Dokumentacja: cod_get_perk_name


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 30.01.2014 19:37

Łap i sprawdź ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 lipa13

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2014 19:38

Nie da sie skomplikowac ;/

QTM_CodMod.sma(942) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(969) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(969) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(969) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(969) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(979) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(979) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(979) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(979) : warning 215: expression has no effect
 


Zapraszam na serwer Deathrun+Klasy 80.82.16.66:27020

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 30.01.2014 20:04

Łap poprawione xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 lipa13

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2014 20:11

Łap + Ale prosilem o podniesienie hudu bo teraz mi sie zjezdza tak z 2 linijjki i Pod Perk wyglada to jakos tak Perk:qrtsu') adresed moje ip )Moj nick


Zapraszam na serwer Deathrun+Klasy 80.82.16.66:27020

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 30.01.2014 21:26

W dokumentacji masz napisane jak dodać to do say chat'u więc jakbyś w ogóle przeczytał te 3 linijki które Dark podał jako przykład to wiedziałbyś że wystarczy kopiuj+wklej, to jest dział PYTANIA a nie PROŚBY O MODYFIKACJE, więc nie wiem czego oczekiwałeś (gotowca?).
 

Perki juz mam chce zeby byl widoczny w hud!Wiem ze trzeba cos dodac w silniku

 
Nawet nie otworzyłeś tego linku... Trudno..
 
@topic:
 
COD_GET_PERK_NAME:

Opis:
Kopiuje nazwę perku do tablicy Return, o długości len.
Składnia:
cod_get_perk_name(perk, Return[], len)
Notatki:
    perk - ID perku,
    Return[] - tablica do której będzie skopiowana nazwa perku,
    len - wielkość tablicy Return.
Przykład:

    new classname[33];
    cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32);
    client_print(id, print_chat, "Masz perk o nazwie %s.", classname);

Jak już zapoznałeś się z dokumentacją, czas na edycję silniku codmoda:

Szukasz:

public PokazInformacje(id)

W tym publicu szukasz tego i to odpowiada za wyświetlenie się HUD'a u gracza gdy żyje:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp);

Dodajesz sobie ten tekst "Perk: " w taki sposób:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n^n[ Perk: %s ], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp);

Jednak żeby wyświetliło ci jaki masz perk musisz użyć cod_get_perk_name lub "nazwy_perkow[perk_gracza[id]]" choć to drugie nie wiem czy zadziała bo nigdy tak nie robiłem, ani nie widziałem na forum żeby ktoś tak robił, więc dalej będę ci wałkował temat cod_get_perk_name (przy okazji może zauważyłeś że znak "^n" rozpoczyna nową linię w HUD?):

Pod

new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
	new kolordrugi = kolor[drugi][id]
	new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]

Dodaj:

new perk_name[33];

cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, 32);

I dopisz "perk_name" do wiadomości HUD'a, czyli:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp, perk_name);

Cały public pokazinformacje(id) jakbyś dalej nie wiedział jak to zrobić:
 

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		new hp = get_user_health(target);


		if(!target)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);

	new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
	new kolordrugi = kolor[drugi][id]
	new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]
	
	new perk_name[33];
	cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, 32);
	
	set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Cs-Solid.pl ]^n[ Klasa : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]^n[ Poziom : %i ]^n[ Zdrowie : %d ]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], hp, perk_name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jeżeli wyskoczy błąd przy kompilacji:

QTM_CodMod.sma(979) : error 017: undefined symbol "cod_get_perk_name"

Ściągnij plik codmod.inc (załącznik) i wrzuć do include w twoim kompilatorze.

 

Mam nadzieję że temat został wyczerpany.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych