public TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Po za tym, gdzie jest public cod_class_disabled który wyłącza ciche chodzenie przy zmianie klasy?
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
Pomijając fakt, że w class_enabled brakuje ma_klase[id] = true; ...
Więc nie dziw się że 1/2 z AWP nie działało.
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[Kapitan (Klasa Premium)]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}