←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] mozliwosci wylapania smierci...


Best Answer Fili:P 12.01.2014 19:15

Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc

client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 12.01.2014

witam.
Jakie sa sposoby wylapania smierci gracza?
Wiem ze jest Ham_Killed. Co jeszcze (proszę opisac parametry)?
Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 12.01.2014

A ktore pozwalaja na pobranie brroni z ktorej zabito?
Quote

  • +
  • -
^Grzyboo's Photo ^Grzyboo 12.01.2014

DeathMsg na pewno.

get_user_weapon(read_data(1))

 

co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 12.01.2014

ale da sie pobrac z nich id broni czy weapon_*
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 12.01.2014

jeśli pobierzesz id to możesz zamienić je na weapon_* i na odwrót. 

Quote

  • +
  • -
Best Answer Fili:P's Photo Fili:P 12.01.2014

Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc

client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 12.01.2014

DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
 
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie

Nie wydaję mi się, żeby taki zapis uwzględniał także granat, bo to po prostu było by nie logiczne. Event śmierci jest często wykonywany kilka sekund po rzucie granatu, czyli zabójca nie będzie miał granatu w dłoni, czyli powyższy kod nie rozpozna, że gracz był zabity granatem.

Jedyny poprawny sposób odczytania z jakiej broni był ktoś zabity (przy wykorzystaniu eventu DeathMsg), wygląda tak
new weapon, weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7)) {
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);
}
weapon = get_weaponid(weaponname);
Quote

  • +
  • -
^Grzyboo's Photo ^Grzyboo 12.01.2014

Ja zawsze używałem w TakeDamage i DeathMsg get_user_weapon i działało. Może dla konkretnych przypadków.

Quote

  • +
  • -
Ogen Dogen's Photo Ogen Dogen 12.01.2014

Sorry za lekki offtop , ale korzystając z okazji chciałem się dowiedzieć czegoś. Czy ten kod co podał sebul będzie też sprawdzał czy atakujący rzucił granat w TakeDamage z hamsandwich ? Bo get_user_weapon mi nie działa właśnie.

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 13.01.2014

@grzyboo

podaj przyklad jak pobierales z ham takedamage?
Quote
Locked