[ROZWIĄZANE] mozliwosci wylapania smierci...
Best Answer Fili:P 12.01.2014 19:15
Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc
client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )
Go to the full post
Rivit
12.01.2014
Jakie sa sposoby wylapania smierci gracza?
Wiem ze jest Ham_Killed. Co jeszcze (proszę opisac parametry)?
Fili:P
12.01.2014
http://amxx.pl/dokum...07/client-death
I event DeathMSG: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
^Grzyboo
12.01.2014
DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie
Best Answer
Fili:P
12.01.2014
Widzę że przykład tylko podany dla deathmsg, więc
client_death ma argument wpnindex w którym jest podane id broni ( CSW_* )
sebul
12.01.2014
Nie wydaję mi się, żeby taki zapis uwzględniał także granat, bo to po prostu było by nie logiczne. Event śmierci jest często wykonywany kilka sekund po rzucie granatu, czyli zabójca nie będzie miał granatu w dłoni, czyli powyższy kod nie rozpozna, że gracz był zabity granatem.DeathMsg na pewno.
get_user_weapon(read_data(1))
co ciekawe uwzględnia też granat poprawnie
Jedyny poprawny sposób odczytania z jakiej broni był ktoś zabity (przy wykorzystaniu eventu DeathMsg), wygląda tak
new weapon, weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7)) {
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);
}
weapon = get_weaponid(weaponname);
^Grzyboo
12.01.2014
Ja zawsze używałem w TakeDamage i DeathMsg get_user_weapon i działało. Może dla konkretnych przypadków.
Ogen Dogen
12.01.2014
Sorry za lekki offtop , ale korzystając z okazji chciałem się dowiedzieć czegoś. Czy ten kod co podał sebul będzie też sprawdzał czy atakujący rzucił granat w TakeDamage z hamsandwich ? Bo get_user_weapon mi nie działa właśnie.