1 Klasa Elitarny Snajper
Bonus12
08.01.2014
Witam jak w temacie proszę o klasę Elitarny Snajper która posiada:
1/1 z AWP
1/6 z DGL
Inteligencja 10
Zdrowie 40
Wytrzymałość 10
Kondycja 40
Opis: Posiada 1/1 z AWP 1/6 z DGL
Klasa Premium na flagę E
FORMOZA
08.01.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Elitarny Snajper"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP 1/6 z DGL"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "FORMOZA"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_SLAY)) { client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,6)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
RasiaQ
08.01.2014
Na flagę "e" czy na ADMIN_LEVEL_E ?
Bo jeśli na flagę "e" to gracz będzie mógł slay'ować czyli zabijać innych graczy.
Łap w załączniku z admin_level_e