[ROZWIĄZANE] "Nieznana komenda" mi...
Best Answer dasiek 02.01.2014 18:46
dodaj za funkcją return PLUGIN_CONTINUE; albo return PLUGIN_HANDLED; (czy jakoś tak)
Go to the full post
Ossal
02.01.2014
Wiadomo o co chodzi chyba
W pluginie mam napisane np tak:
register_clcmd("komenda", "funkcja")
W grze po wpisaniu w konsole tej komendy wyrzuca, że jej serwer nie rozpoznał, ale funkcja została normalnie wywołana i wszystko działa jak należy. Jak sie pozbyć spamu z konsoli?
Nie wadzi to przy pluginie, ale jak często się będzie używać tej komendy to spam będzie widoczny od razu Proszę o pomoc
Best Answer
dasiek
02.01.2014
dodaj za funkcją return PLUGIN_CONTINUE; albo return PLUGIN_HANDLED; (czy jakoś tak)
Ossal
03.01.2014
Nie śmiga, tego używa się do innych rzeczy
Wcale nie kompiluje...
Edited by Ossal, 03.01.2014 19:50.
K!113r
05.01.2014
Moim zdaniem handled zatrzyma tą informacje w konsoli, wnioskuję po tym, że handled blokuje wyświetlanie wpisania komendy w say.
sebul
05.01.2014
Tak jak tutaj. Jeśli nie chcesz, aby w konsoli wywalało info o tym, że komenda nie została rozpoznana, to trzeba w takiej funkcji zawsze zwracać PLUGIN_HANDLED (przy każdym wyjściu z funkcji), co zresztą nawet ma swój sens, z programistycznego punktu widzenia.funkcja musi zwracać PLUGIN_HANDLED, więc dobrze CheQ mówi.
GwynBleidD
05.01.2014
sebul
05.01.2014
Według mnie, raczej nie bardzo. Jak dobrze pamiętam, "PLUGIN_HANDLED_MAIN" spowoduje to, że po znalezieniu jednej funkcji, będzie szukać kolejnej, a tak chyba nie powinno być, że jedna komenda, może wykonać kilka czynności. Tutaj po prostu nie widzę zastosowania "PLUGIN_HANDLED_MAIN", tak jak to może być przy ukrywaniu czatu, to jest akurat specyficzny przypadek. Ale to już oczywiście kwestia założeń, jak coś ma działać.Grzeczniej jest właściwie zwracać PLUGIN_HANDLED_MAIN w takim przypadku. Zresztą zwrócenie czegokolwiek wyeliminuje ten komunikat.