Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] "Nieznana komenda" mimo, że działa


Najlepsza odpowiedź CheQ, 02.01.2014 18:46

dodaj za funkcją return PLUGIN_CONTINUE; albo return PLUGIN_HANDLED; (czy jakoś tak) 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2014 18:43

Wiadomo o co chodzi chyba :)
W pluginie mam napisane np tak:

register_clcmd("komenda", "funkcja")

W grze po wpisaniu w konsole tej komendy wyrzuca, że jej serwer nie rozpoznał, ale funkcja została normalnie wywołana i wszystko działa jak należy. Jak sie pozbyć spamu z konsoli?
Nie wadzi to przy pluginie, ale jak często się będzie używać tej komendy to spam będzie widoczny od razu :) Proszę o pomoc

 


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.01.2014 18:46   Najlepsza odpowiedź

dodaj za funkcją return PLUGIN_CONTINUE; albo return PLUGIN_HANDLED; (czy jakoś tak) 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2014 19:49

Nie śmiga, tego używa się do innych rzeczy :D
Wcale nie kompiluje...


Użytkownik Ossal edytował ten post 03.01.2014 19:50

  • +
  • -
  • -1

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.01.2014 12:12

funkcja musi zwracać PLUGIN_HANDLED, więc dobrze CheQ mówi.


  • +
  • -
  • 1

#5 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 05.01.2014 14:18

@up
dlaczego handled?
A nie continue?
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.01.2014 14:21

Moim zdaniem handled zatrzyma tą informacje w konsoli, wnioskuję po tym, że handled blokuje wyświetlanie wpisania komendy w say.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.01.2014 16:53

funkcja musi zwracać PLUGIN_HANDLED, więc dobrze CheQ mówi.

Tak jak tutaj. Jeśli nie chcesz, aby w konsoli wywalało info o tym, że komenda nie została rozpoznana, to trzeba w takiej funkcji zawsze zwracać PLUGIN_HANDLED (przy każdym wyjściu z funkcji), co zresztą nawet ma swój sens, z programistycznego punktu widzenia.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.01.2014 18:44

Grzeczniej jest właściwie zwracać PLUGIN_HANDLED_MAIN w takim przypadku. Zresztą zwrócenie czegokolwiek wyeliminuje ten komunikat.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.01.2014 20:03

Grzeczniej jest właściwie zwracać PLUGIN_HANDLED_MAIN w takim przypadku. Zresztą zwrócenie czegokolwiek wyeliminuje ten komunikat.

Według mnie, raczej nie bardzo. Jak dobrze pamiętam, "PLUGIN_HANDLED_MAIN" spowoduje to, że po znalezieniu jednej funkcji, będzie szukać kolejnej, a tak chyba nie powinno być, że jedna komenda, może wykonać kilka czynności. Tutaj po prostu nie widzę zastosowania "PLUGIN_HANDLED_MAIN", tak jak to może być przy ukrywaniu czatu, to jest akurat specyficzny przypadek. Ale to już oczywiście kwestia założeń, jak coś ma działać.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#10 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2014 00:01

Pokombinowałem i śmiga :D dzięki Cziku, dałem handled :) Pozdro


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych