public eDeath() {
new atak = read_data( 1 )
new hs = read_data( 2 )
if(!is_user_alive(atak) || !is_user_connected(atak) || !hs || !get_user_weapon(id, clip, ammo))
exp[atak] += get_pcvar_num(exp_za_hs, exp_za_zabicie_bronia)
ColorChat(atak, GREEN, "^4[XP]^3 Otrzymales %i^4 EXP^3 za strzelenie^4 HS,^3 oraz %i exp za^4 zabicie z broni!", exp_za_hs, exp_za_zabicie_bronia)
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !CSW_KNIFE || !hs);
exp[atak] += get_pcvar_num(exp_za_knife, exp_za_hs)
ColorChat(atak, GREEN, "^4[XP]^3 Otrzymales %i^4 EXP^3 za zabicie z^4 kosy,^3 oraz exp za^4 zabicie z headshot'a!", exp_za_knife, exp_za_hs)
if(!CSW_KNIFE|| !is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
exp[atak] += get_pcvar_num(exp_za_knife)
ColorChat(atak, GREEN, "^4[XP]^3 Otrzymales %i^4 EXP^3 za zabicie z^4 kosy", exp_za_knife)
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !get_user_weapon(id, clip, ammo))
exp[atak] += get_pcvar_num(exp_za_zabicie_bronia)
while(exp[atak] >= poziom[atak]){
level[atak] += 1
ColorChat(id, GREEN, "^4[XP]^3 Awansowales na %i poziom.", level[atak])
}
}
jeśli możesz to popraw także inne błędy bo trochę ich wywala, a ja nie mam pomysłu dlaczego..
Użytkownik OpanowanY edytował ten post 30.12.2013 15:59