Dodanie 1/1 z AWP i 1/16 z M4 jak w opisie klasy, niestety to co jest w kodzie nie działa poprawnie .
Użytkownik LosT . edytował ten post 27.12.2013 18:27
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.12.2013 18:07
Dodanie 1/1 z AWP i 1/16 z M4 jak w opisie klasy, niestety to co jest w kodzie nie działa poprawnie .
Użytkownik LosT . edytował ten post 27.12.2013 18:27
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 28.12.2013 19:03
Niestety nie mogę edytować postu pierwszego, prosiłbym także o x2 skok w powietrzu i nie 1/16 lecz 1/12 .
Pozdrawiam .
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 30.12.2013 02:44
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1, 16) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Zmień Sobie -.-
Napisano 30.12.2013 11:22
takie pisanie na odwal się z Twojej strony.
Niestety nie działa mi awp, Ty piszesz mi o kodzie tylko tego, zamiast całokształtu, jeżeli się za coś zabierasz, to zamiast pisać głupi znaczek "-.-" zrób całość i będę wdzięczny..
Nadal czekam na przerobienie klasy.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 30.12.2013 11:53
Spoiler
Kod niepoprawny .
Pomijając fakt, że kompilator się pluje to nie działa.
Nadal 1/x jest, a dodatkowo nawet przez HS w tym momencie z AWP zabić nie można .
Proszę także o te X2 skoki, aczkolwiek to sprawa drugorzędna bo dodać to problem nie jest.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 30.12.2013 12:29
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_Kapitan.sma(32) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(33) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(33) : error 017: undefined symbol "register_forward" codclass_Kapitan.sma(33) : warning 215: expression has no effect codclass_Kapitan.sma(33) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_Kapitan.sma(33) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_Kapitan.sma(33) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
brakowało
#include <fakemeta>
a wcześniej chodziło mi o :
codclass_Kapitan.sma(33) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(34) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(168) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(169) : warning 217: loose indentation
brzydko mówiąc "burel w kodzie"
Ponownie nie działa
Ani nawet multijump ...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 31.12.2013 14:47
Niestety nie mogłem edytować postu więc niestety piszę jeden pod drugim.
Otóż gdzieś w necie znalazłem kod Kapitana z 1/2 granatem 1/1 awp i innymi .
Więc dodałem jeszcze 1/12 M4 a także apteczki i skok .
AWP / Granat / M4 / Skok - nie działają kompletnie .
AWP nie ma 1/1, granat nie ma 1/2 a M4 nie miałem jak sprawdzić ale skoro powyższe nie działają ono też nie działa .
A w kompilacji nawet błąd tabulowania nie wyskakuje, czyli jednak coś jest niewłaściwie napisane.
Zamieszczam poniżej .SMA nowego pliku.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 31.12.2013 14:51
Sprawdź.
Kod zawiera wszystkie niezbędne elementy do poprawnego działania klasy (1/1 AWP i M4 (1/12)) więc powinno działać
Napisano 31.12.2013 15:48
Nadal coś blokuje mu 1/1 z awp .
Dodałem troszkę kodu, a w zasadzie skoki i fakemeta ponieważ nie było i się nie kompilowało ...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 02.01.2014 17:47
Klasa poprawnie zrobiona na pierwszy rzut oka
Spróbuj uruchomić na standardowym silniku (oryginalnym) i sprawdzić czy nadal tak jest
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańNapisano 02.01.2014 18:35
Niestety nie mam takiej możliwości aby to sprawdzić, mógłby ktoś sprawdzić to u siebie ?
Będę wdzięczny .
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 04.01.2014 19:41
Sprawdź
Napisano 08.01.2014 08:19
Sprawdz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Kapitan [Mega Premium]"; new const opis[] = "Posiada natychmiastowe zabicie z AWP,1/12 szans na zabicie z M4, granaty, darmowy def, 2 apteczki | 23,37 SMS"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool: ma_klase[33]; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "DeneQ"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_defuse(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits); } return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jeżeli nadal nie będzie działać to sprawdź konsole, może jakieś błędy będą.
Napisano 08.01.2014 17:31 Najlepsza odpowiedź
Proszę
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych