#include <amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
new Float:lasttime[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+laduj", "Ladowanie");
register_clcmd("-laduj", "Ladowanie2");
}
public Ladowanie(id){
lasttime[id] = get_gametime();
}
public Ladowanie2(id){
new Float:ile_trzymal;
// mozesz dodac warunek czy gracz jest zywy :) i jak nie jest zywy to ustaw lasttime[id] = 0;
if(lasttime[id])
{
ile_trzymal = get_gametime()-lasttime[id];
// ile_trzymal!
// 1.0 - 1 sekunda
// 1.5 - 1.5 sekundy itd.
}
lasttime[id] = 0.0;
}
Proszę, pytania, pytaj, myślę, że nie ma co tłumaczyć, jak się przeczyta podstawowy poradnik AMXX
Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.12.2013 14:22