Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak długo gracz trzyma bind


Najlepsza odpowiedź Droso, 17.12.2013 14:21

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"

new Float:lasttime[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("+laduj", "Ladowanie");
	register_clcmd("-laduj", "Ladowanie2");
}

public Ladowanie(id){
	lasttime[id] = get_gametime();
}

public Ladowanie2(id){
	new Float:ile_trzymal;
	
        // mozesz dodac warunek czy gracz jest zywy :) i jak nie jest zywy to ustaw lasttime[id] = 0;

	if(lasttime[id])
	{
		ile_trzymal = get_gametime()-lasttime[id];
		
		// ile_trzymal!
		// 1.0 - 1 sekunda
		// 1.5 - 1.5 sekundy itd.
	}
	
	lasttime[id] = 0.0;
}

Proszę, pytania, pytaj, myślę, że nie ma co tłumaczyć, jak się przeczyta podstawowy poradnik AMXX :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.12.2013 13:33

Witam,

 

Czy jest możliwość (jeśli tak to proszę o podpowiedź) sprawdzenia jak długo gracz trzyma klawisz z bindem np. +laduj.

Chiciałbym to wykożystać w taki sposób by im dłużej klawisz był trzymany tym większy np. był by skok lub coś tam.

Chodzi mi tylko i wyłącznie czas trzymania, nic więcej.


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.12.2013 14:21   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"

new Float:lasttime[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("+laduj", "Ladowanie");
	register_clcmd("-laduj", "Ladowanie2");
}

public Ladowanie(id){
	lasttime[id] = get_gametime();
}

public Ladowanie2(id){
	new Float:ile_trzymal;
	
        // mozesz dodac warunek czy gracz jest zywy :) i jak nie jest zywy to ustaw lasttime[id] = 0;

	if(lasttime[id])
	{
		ile_trzymal = get_gametime()-lasttime[id];
		
		// ile_trzymal!
		// 1.0 - 1 sekunda
		// 1.5 - 1.5 sekundy itd.
	}
	
	lasttime[id] = 0.0;
}

Proszę, pytania, pytaj, myślę, że nie ma co tłumaczyć, jak się przeczyta podstawowy poradnik AMXX :D


Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.12.2013 14:22

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.12.2013 15:12

<3 <no homo>

Dzięki.

 

Zamek please.


Użytkownik oeN. edytował ten post 17.12.2013 15:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych