←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Za co odpowiada #define ZADAN...


Best Answer dasiek 14.12.2013 15:42

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 

Go to the full post
Locked

BlackDead's Photo BlackDead 14.12.2013

Witam, za co odpowiada/co robi w qtm_codmod

 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME

?
 

Domyślnie jest chyba
 

#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768

Co sie ustawia tą wartością,w tym przypadku 768

z góry dziękuję za odpowiedź.


Edited by BlackDead, 14.12.2013 15:48.
Quote

  • +
  • -
Ventri's Photo Ventri 14.12.2013

Za np. COD:MW Witaj w modyfikacji bla bla bla ;)

Lecz nie jestem pewien

Quote

BlackDead's Photo BlackDead 14.12.2013

Za np. COD:MW Witaj w modyfikacji bla bla bla ;)

Lecz nie jestem pewien

Wiem,ze chodzi o ten tekst po wejściu na serwer.Ale co sie ustawia tym.

Quote

  • +
  • -
Ventri's Photo Ventri 14.12.2013

Ten tekst po wejściu to taki ad_manager spr sobie sma tego pluginu

Quote

BlackDead's Photo BlackDead 14.12.2013

Ten tekst po wejściu to taki ad_manager spr sobie sma tego pluginu

boże... Jak masz takie coś pisać to wgle się nie wypowiadaj.

Dobrze wiem,ze to jest do wiadomości po wejściu na serwer,ale pytam co się tym ustawia.

Jeśli jest np. 

#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768

To co się ustawia przez wartość,w tym przypadku 768.

 

Quote

  • +
  • -
Best Answer dasiek's Photo dasiek 14.12.2013

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 

Quote

BlackDead's Photo BlackDead 14.12.2013

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 

Dzięki za konkretna odp.O to chodziło.
Do zamknięcia.

Quote
Locked