Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Za co odpowiada #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME

cod nowy

Najlepsza odpowiedź CheQ, 14.12.2013 15:42

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 14.12.2013 15:23

Witam, za co odpowiada/co robi w qtm_codmod

 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME

?
 

Domyślnie jest chyba
 

#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768

Co sie ustawia tą wartością,w tym przypadku 768

z góry dziękuję za odpowiedź.


Użytkownik BlackDead edytował ten post 14.12.2013 15:48

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#2 Ventri

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:227
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.12.2013 15:24

Za np. COD:MW Witaj w modyfikacji bla bla bla ;)

Lecz nie jestem pewien


  • +
  • -
  • 0

4_22.png


#3 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 14.12.2013 15:28

Za np. COD:MW Witaj w modyfikacji bla bla bla ;)

Lecz nie jestem pewien

Wiem,ze chodzi o ten tekst po wejściu na serwer.Ale co sie ustawia tym.


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#4 Ventri

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:227
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.12.2013 15:33

Ten tekst po wejściu to taki ad_manager spr sobie sma tego pluginu


  • +
  • -
  • 0

4_22.png


#5 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 14.12.2013 15:37

Ten tekst po wejściu to taki ad_manager spr sobie sma tego pluginu

boże... Jak masz takie coś pisać to wgle się nie wypowiadaj.

Dobrze wiem,ze to jest do wiadomości po wejściu na serwer,ale pytam co się tym ustawia.

Jeśli jest np. 

#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768

To co się ustawia przez wartość,w tym przypadku 768.

 


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 14.12.2013 15:42   Najlepsza odpowiedź

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 14.12.2013 15:48

Zobacz gdzie to się się wykonuje. np tu : 

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Dzięki temu mamy "unikalne ID taska" dla każdego gracza inne. Ta wartość jest dowolna - czy ona będzie 768 czy 8976 - nie jest to istotone - ważne żeby się nie powtarzała.  chodzi o to by na serwerze nie wykonywało się takie same taski (z takim samym ID) bo będą "ciekawe rzeczy" :P

 

Nie za bardzo to skompilowałem? 

Dzięki za konkretna odp.O to chodziło.
Do zamknięcia.


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych