Proszę o napisanie pluginu który będzie dawał łoma danej fladze.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź FORMOZA , 13.12.2013 14:15
Edytowalem tego posta żeby nie spamować
Sprawdź teraz:
Przejdź do postu
#2
Napisano 13.12.2013 13:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "Unknown" #define VERSION "1.0" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_A new const model[] = "twoj_model"; new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public plugin_precache() precache_model(model_path); public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; cs_reset_user_model(id); if(get_user_flags(id) & FLAGA) cs_set_user_model(id, model); return HAM_IGNORED; }
Tutaj:
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A new const model[] = "twoj_model"; new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl";
Ustawiasz flagę, model i ścieżkę do modelu.
#4
Napisano 13.12.2013 13:36
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
Na spawn ? a potem jak zmieni to moze nie niec to juz lepiej w curweapon
Sprawdź ten kod chyba bardziej optymalny
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define NAME "Lom dla Premium" #define VERSION "0.9 Alpha" #define AUTHOR "FORMOZA" #define FLAG ADMIN_LEVEL_H static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl" static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl" public plugin_init() { register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1) } public plugin_precache() { precache_model(v_knife) precache_model(p_knife) } public ChangeModel(weapon) { if(!pev_valid(weapon)) return HAM_IGNORED static player player = pev(weapon, pev_owner) if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG)) return HAM_IGNORED change(player) return HAM_HANDLED } change(id) { set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife) set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife) }
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
#5
Napisano 13.12.2013 13:47
Nie jestem pewien ale spróbuj tak :
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define NAME "Lom dla Premium" #define VERSION "0.9 Alpha" #define AUTHOR "FORMOZA" #define FLAG ADMIN_LEVEL_H #define DMG_BULLET (1<<1) static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl" static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl" new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1) } public plugin_precache() { precache_model(v_knife) precache_model(p_knife) } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ChangeModel(weapon) { if(!pev_valid(weapon)) return HAM_IGNORED static player player = pev(weapon, pev_owner) if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG)) return HAM_IGNORED change(player) return HAM_HANDLED } change(id) { set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife) set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Ps. Dałem na przykładzie FORMOZY.
#8
Napisano 13.12.2013 14:01
Dałem na przykładzie FORMOZY.
No spoko Ale czemu uzyles biblioteki codmod ?
Dodałem ci też ze tylko w tt
Sprawdź:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define NAME "Lom dla Premium" #define VERSION "0.9 Alpha" #define AUTHOR "FORMOZA" #define FLAG ADMIN_LEVEL_H static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl" static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl" public plugin_init() { register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0") } public plugin_precache() { precache_model(v_knife) precache_model(p_knife) } public Damage(id) { if (is_user_connected(id)) { new weapon new bodypart new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id) { if (weapon == CSW_KNIFE) { if (get_user_health(id) > 20) { set_user_health(id,get_user_health(id) - 20) } else { set_user_health(id,random_num(1,5)) } } } } } public ChangeModel(weapon) { if(!pev_valid(weapon)) return HAM_IGNORED static player player = pev(weapon, pev_owner) if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG) && get_user_team(player) == 1) return HAM_IGNORED change(player) return HAM_HANDLED } change(id) { set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife) set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife) }
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
#10
Napisano 13.12.2013 14:08
Sorki pomyliłem liczby
Teraz sprawdź
lom_premium.sma 1,55 KB 26 Ilość pobrań
lom_premium.amxx
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
#12
Napisano 13.12.2013 14:15 Najlepsza odpowiedź
Edytowalem tego posta żeby nie spamować
Sprawdź teraz:
lomprem.sma 1,46 KB 41 Ilość pobrań
lomprem.amxx
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych