←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o klasę Kapitan

  • +
  • -
KryterX - zdjęcie KryterX 12.12.2013

Nazwa Klasy: Kapitan

Opis: 

1/13 M4A1 + Obrażenia Inteligenci 

 

AWP 1/2

 

Glock 1/9

 

Odporny na HS

 

Skok x3

Bronie: M4A1, AWP, Glock

Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 12.12.2013

Proszę :)

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
KryterX - zdjęcie KryterX 01.01.2014

Ja tu nie widze odporności na HS :)

Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 01.01.2014

Sorry zapomniałem ;)
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "1/13 M4A1 + Obra¿enia Inteligencji AWP 1/2 Glock 1/9 Odporny na HS Skok x3";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "FORMOZA");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{	
	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
		return FMRES_IGNORED;
		
	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(iHit))
		return FMRES_IGNORED;

	if(!ma_klase[iHit])
		return FMRES_IGNORED;
		
	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 13) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 9) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz