Skrypt dajacy 5dmg(+int) z P90
Best Answer Can_T ForGet 02.09.2013 16:32
O to mi chodzilo. dzięki!
To nie dodaje wraz z intem
/close Go to the full post
A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?
Powinno wystarczyć tak:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
To nie dodaje wraz z intem
/close Go to the full post
Can_T ForGet
02.09.2013
Szukam skryptu do wklejenia do pluginu, dajacego 5dmg(+int) z broni P90.
Edited by Can_T ForGet, 02.09.2013 15:03.
Edited by Can_T ForGet, 02.09.2013 15:03.
CraZzy
02.09.2013
http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/ - poradnik
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
tam gdzie jest 5.0 to + iel do broni ma byc dmg w tej chwili twoja born bedzie zadawac o 5 wiecej dmg , a jezeli chcesz aby wraz ze wzrostem int roslo dmg to ustawiasz w miejscu gdzie jest 0.0 na np 0.5 ;] i wtedy bedzie to tak wygladac :
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
Edited by CraZzy, 02.09.2013 15:09.
Engi
02.09.2013
A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?
Powinno wystarczyć tak:
Powinno wystarczyć tak:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Best Answer
Can_T ForGet
02.09.2013
O to mi chodzilo. dzięki!
To nie dodaje wraz z intem
/close
Edited by Can_T ForGet, 02.09.2013 16:34.
A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?
Powinno wystarczyć tak:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
To nie dodaje wraz z intem
/close
Edited by Can_T ForGet, 02.09.2013 16:34.