Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skrypt dajacy 5dmg(+int) z P90


Najlepsza odpowiedź Can_T ForGet, 02.09.2013 16:32

O to mi chodzilo. dzięki! :)

A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?

Powinno wystarczyć tak:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
}

public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+5);
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

To nie dodaje wraz z intem :)

/close Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Can_T ForGet

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.09.2013 15:02

Szukam skryptu do wklejenia do pluginu, dajacego 5dmg(+int) z broni P90.

Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 02.09.2013 15:03

  • +
  • -
  • 0

#2 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 02.09.2013 15:07

http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/ - poradnik

cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

tam gdzie jest 5.0 to + iel do broni ma byc dmg w tej chwili twoja born bedzie zadawac o 5 wiecej dmg , a jezeli chcesz aby wraz ze wzrostem int roslo dmg to ustawiasz w miejscu gdzie jest 0.0 na np 0.5 ;] i wtedy bedzie to tak wygladac :

cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

Użytkownik CraZzy edytował ten post 02.09.2013 15:09

  • +
  • -
  • 0

#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2013 16:31

a skąd wiesz że on chce na cod moda ?


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 02.09.2013 16:32

A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?

Powinno wystarczyć tak:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
}

public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+5);
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#5 Can_T ForGet

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.09.2013 16:32   Najlepsza odpowiedź

O to mi chodzilo. dzięki! :)

A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?

Powinno wystarczyć tak:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
}

public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+5);
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

To nie dodaje wraz z intem :)

/close

Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 02.09.2013 16:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych