←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Amunicja nie uzupełnia się


Najlepsza odpowiedź Droso 31.08.2013 18:10

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 31.08.2013

Może mi ktoś objaśnić, dlaczego poniższy kod, który powinien uzupełniać amunicję nie działa?
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new bool:przyklad;
public plugin_init()
{
        (...)

	register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "1=1", "2=29");
}
/* Gdzieś pomiędzy kod zmieniający przyklad na true */
public current_weapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

	if(przyklad)
	{
		new weapon = read_data(2);
		if(weapon == CSW_KNIFE || weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED;
		
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Droso - zdjęcie Droso 31.08.2013

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 31.08.2013

Racja, przecież ten CurWeapon wykonywał się tylko dla noża ;)

Odpowiedz
Zablokowany