Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Amunicja nie uzupełnia się


Najlepsza odpowiedź Droso, 31.08.2013 18:10

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.08.2013 17:23

Może mi ktoś objaśnić, dlaczego poniższy kod, który powinien uzupełniać amunicję nie działa?
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new bool:przyklad;
public plugin_init()
{
        (...)

	register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "1=1", "2=29");
}
/* Gdzieś pomiędzy kod zmieniający przyklad na true */
public current_weapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

	if(przyklad)
	{
		new weapon = read_data(2);
		if(weapon == CSW_KNIFE || weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED;
		
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 31.08.2013 18:10   Najlepsza odpowiedź

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.08.2013 18:22

Racja, przecież ten CurWeapon wykonywał się tylko dla noża ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych