Witam,
Czy da się uzyskać aby te info w codzie było 2 kolorowe ?
przykładowo szary i ten żółty ?
Jak tak to proszę o naprowadzenie jak to uzyskać
Byłbym wdzięczny
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.08.2013 19:14
Witam,
Czy da się uzyskać aby te info w codzie było 2 kolorowe ?
przykładowo szary i ten żółty ?
Jak tak to proszę o naprowadzenie jak to uzyskać
Byłbym wdzięczny
Napisano 18.08.2013 19:55
W sensie napis "Klasa" na szaro a "Strzelec" na żółto?
Czy "Klasa : Strzelec" na żółto, a pod nim na szaro "Doświadczenie: 0%" ?
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 18.08.2013 19:57
w sensie Klasa żólto Strzelec szaro
Napisano 18.08.2013 20:03
Ja bym zrobił dwa HUD'y obok siebie, jeden wyświetlałby na żółto "Klasa :" a w drugim "Strzelec" na szaro ale nie wiem czy takie cudo w jakiś sposób by się nie zbugowało a innego sposobu nie znam jak na razie, można by spróbować takie coś zrobić
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 18.08.2013 20:12
Czyli jakby zdublować to: tylko w jednym by było [Klasa] a w drugim reszta ze spacją ?
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
Użytkownik Darni edytował ten post 18.08.2013 20:12
Napisano 18.08.2013 20:30
Tak, tylko musiałbyś metodą prób i błędów ustawić idealne położenie drugiego HUD'a
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 18.08.2013 20:56
Ja bym to zrobił na inny sposób - od czego w końcu są /r /b /g itd?
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
podmień na
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[/yKlasa: /g%s]^n[/yPoziom: /g%i (%0.1f%%)]^n[/yPrzedmiot: /g%s]^n[/yTwoje zdrowie: /g%d]^n[/yCzas Mapy: /g%d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
Teoretycznie powinno działać
Zobacz
Napisano 18.08.2013 21:30
Hmm...
Skoro ten hud korzysta z
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Do uzyskania kolorów, to dodanie /r /g itd.. nic mi nie da , oprócz literek obok opisów.
Drugie pytanie skoro chciałbym to zdublować to co w powyższym poście to jak ustalić położenie tego ?
Napisano 18.08.2013 21:50
set_hudmessage(red, green, blue, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4)
red - kolor czerwony (RGB) green - kolor zielony (RGB) blue - kolor niebieski (RGB) Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma) Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa) effects=0 - efekty hud (0- brak efektu 1-migający 2- pojawiający się) Float:fxtime=6.0 - czas efektu Float:holdtime=12.0 - czas jak długo ma być wyświetlany hud Float:fadeintitme=0.1 - czas wejścia hudu Float:fadeouttime=0.2 - czas wyjścia hudu channel=4 - kanał hudu (są 4 kanały, jeśli 2 wiadomości hud zostaną zapisane na tym samym kanale to jedna wiadomość nadpisze drugą, jeśli wstawione zostanie -1 to kanał zostanie wybrany automatycznieCiebie interesuje
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma) Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)Czyli 4 i 5 wartość od lewej
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 18.08.2013 22:10
Zrobiłem tak:
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa:^n[Poziom:^n[Przedmiot:^n[Twoje zdrowie:^n[Czas Mapy:", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.05, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " %s]^n %i (%0.1f%%)]^n %s]^n %d]^n %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
Ale wyświetla mi tylko tą drugą część.
Dlaczego ?, coś z tymi kanałami mam robić ?
Napisano 18.08.2013 22:32
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 18.08.2013 22:49
Lepiej przypatrz się drugiemu argumentowi w "ShowSyncHudMsg". W jednym miejscu na wiadomość próbujesz umieścić dwie!! Dorób zmienną globalną o jakiejś nazwie następnie stwórz nowy obiekt hud`a a jeggo uchwyt wpakuj do nowo utworzonej zmiennej. Następnie w drugiej wiadomości jako drugiego argumentu używaj tej zmiennej.
Napisano 18.08.2013 23:25
Dzięki black , udało się odziwo
Tylko tera tak patrze to będe musiał robić zmienną dla kazdej informacji aby odleglosc ustalic dobrze bo na 2 czesci to nie da rady.
Jeszcze pytanie czy mozna uzyskac szary w tym hudzie ? dokladnie to ten szary ktory uzyskuje sie color chatem.
Napisano 19.08.2013 00:43
Zrobiłem to tak, uprzedzam nie znam się na edycjach silników czy coś, robie na żywca
Dodałem 2 zmienne testowe: SyncHudObj3, SyncHudObj4
new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3, SyncHudObj4;
Wpisałem to również tutaj:
SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj4 = CreateHudSyncObj();
No i teraz moja zmienna z pokazywaniem tych informacji:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i %0.1f%%]^n[Przedmiot: %s]^n[Inteligencja: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Zdrowie: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new Time[9] get_time("%H:%M:%S",Time,8) new hp = get_user_health(id); new mapa = get_timeleft(); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: ^nPoziom: ^nPrzedmiot: ^nTwoje zdrowie: ^nCzas Mapy:"); set_hudmessage(128, 128, 128, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, " %s^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); set_hudmessage(128, 128, 128, 0.05, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj4, " %i (%0.1f%%)^n", fProcent, poziom_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Czemu to pokazuje ?
Otóż po przeróbce tego mam problem z wyświetlaniem poziomu, ponieważ się buguje czyli wyświetla kosmiczna liczbe albo nie zlicza go wcale.
I nie wiem co jest przyczyną.
Napisano 19.08.2013 09:56
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 19.08.2013 10:57
Dzięki
Jeszcze powtórzę pytanie to co wyżej.
"Jeszcze pytanie czy można uzyskać szary w tym hud`zie ? Dokładnie to ten szary który uzyskuje się color chatem."
Napisano 19.08.2013 12:11
(128, 128, 128)
(red, green, blue)
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 19.08.2013 12:21
Error mam wtedy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(1088) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1090) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "red" QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "green" QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "blue" QTM_CodMod.sma(1090) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
A daje to tak:
set_hudmessage(red, green, blue, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, " \d%s^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
Napisano 19.08.2013 12:41
128, 128, 128Z tym red, green, blue chodziło mi o to żebyś zobaczył i zapamiętał na przyszłość jaki kolor ci się zrobi kiedy masz wszędzie 128
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 19.08.2013 17:11
Mam teraz inny problem.
Z racji iż wszystko było krzywo zrobiłem na nowo
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: "); set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, " %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Poziom: "); set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj4, " %i (%0.1f%%)", poziom_gracza[id], fProcent); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.27, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "Przedmiot: "); set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.27, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj6, " %s", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.29, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj7, "Ilosc zycia: "); set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.29, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj8, " %d", hp); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj9, "Czas mapy: "); set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, " %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));
Po zrobieniu tego wyświetla mi się tylko to:
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych