Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dwu kolorowy Hud przy info o klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darni

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 19:14

Witam,

Czy da się uzyskać aby te info w codzie było 2 kolorowe ?

przykładowo szary i ten żółty ?

56732152458104429289.png

 

Jak tak to proszę o naprowadzenie jak to uzyskać ;) 

Byłbym wdzięczny


  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.08.2013 19:55

W sensie napis "Klasa" na szaro a "Strzelec" na żółto?

Czy "Klasa : Strzelec" na żółto, a pod nim na szaro "Doświadczenie:  0%" ?


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 19:57

w sensie Klasa żólto Strzelec szaro


  • +
  • -
  • 0

#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.08.2013 20:03

Ja bym zrobił dwa HUD'y obok siebie, jeden wyświetlałby na żółto "Klasa :" a w drugim "Strzelec" na szaro ale nie wiem czy takie cudo w jakiś sposób by się nie zbugowało a innego sposobu nie znam jak na razie, można by spróbować takie coś zrobić ^^


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#5 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 20:12

Czyli jakby zdublować to: tylko w jednym by było [Klasa] a w drugim reszta ze spacją ? 

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
 

 


Użytkownik Darni edytował ten post 18.08.2013 20:12

  • +
  • -
  • 0

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.08.2013 20:30

Tak, tylko musiałbyś metodą prób i błędów ustawić idealne położenie drugiego HUD'a


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 18.08.2013 20:56

Ja bym to zrobił na inny sposób :D - od czego w końcu są /r /b /g itd? :)

 

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);

 

podmień na 

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[/yKlasa: /g%s]^n[/yPoziom: /g%i (%0.1f%%)]^n[/yPrzedmiot: /g%s]^n[/yTwoje zdrowie: /g%d]^n[/yCzas Mapy: /g%d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);

 

Teoretycznie powinno działać :D 

Zobacz :)

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 21:30

Hmm...

Skoro ten hud korzysta z 

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Do uzyskania kolorów, to dodanie /r /g itd.. nic mi nie da ;) , oprócz literek obok opisów.

 

Drugie pytanie skoro chciałbym to zdublować to co w powyższym poście to jak ustalić położenie tego ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.08.2013 21:50

set_hudmessage(red, green, blue, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4)
red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
effects=0 - efekty hud (0- brak efektu 1-migający 2- pojawiający się)
Float:fxtime=6.0 - czas efektu
Float:holdtime=12.0 - czas jak długo ma być wyświetlany hud
Float:fadeintitme=0.1 - czas wejścia hudu
Float:fadeouttime=0.2 - czas wyjścia hudu
channel=4 - kanał hudu (są 4 kanały, jeśli 2 wiadomości hud zostaną zapisane na tym samym kanale to jedna wiadomość nadpisze drugą, jeśli wstawione zostanie -1 to kanał zostanie wybrany automatycznie
Ciebie interesuje
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
Czyli 4 i 5 wartość od lewej
  • +
  • -
  • 2
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#10 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 22:10

Zrobiłem tak:

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa:^n[Poziom:^n[Przedmiot:^n[Twoje zdrowie:^n[Czas Mapy:", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
	   set_hudmessage(255, 255, 0, 0.05, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " %s]^n %i (%0.1f%%)]^n %s]^n %d]^n %d:%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);

Ale wyświetla mi tylko tą drugą część.

 

Dlaczego ?, coś z tymi kanałami mam robić ?


  • +
  • -
  • 0

#11 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.08.2013 22:32

Kanały spróbuj ustawić na "auto" czyli wpisz "-1", jeżeli to nic nie da to chyba będzie trzeba użyć director hud messages
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 18.08.2013 22:49

Lepiej przypatrz się drugiemu argumentowi w "ShowSyncHudMsg". W jednym miejscu na wiadomość próbujesz umieścić dwie!!  Dorób zmienną globalną o jakiejś nazwie następnie stwórz nowy obiekt hud`a a jeggo uchwyt wpakuj do nowo utworzonej zmiennej. Następnie w drugiej wiadomości jako drugiego argumentu używaj tej zmiennej. 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2013 23:25

Dzięki black ^^ , udało się odziwo :D

Tylko tera tak patrze to będe musiał robić zmienną dla kazdej informacji aby odleglosc ustalic dobrze bo na 2 czesci to nie da rady.

 

Jeszcze pytanie czy mozna uzyskac szary w tym hudzie ? dokladnie to ten szary ktory uzyskuje sie color chatem.


  • +
  • -
  • 0

#14 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 00:43

Zrobiłem to tak, uprzedzam nie znam się na edycjach silników czy coś, robie na żywca

 

Dodałem 2 zmienne testowe: SyncHudObj3, SyncHudObj4

new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3, SyncHudObj4;

Wpisałem to również tutaj:

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj4 = CreateHudSyncObj();

No i teraz moja zmienna z pokazywaniem tych informacji:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);

		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i %0.1f%%]^n[Przedmiot: %s]^n[Inteligencja: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Zdrowie: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;  
	new Time[9]
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)
	new hp = get_user_health(id); 
	new mapa = get_timeleft();
        set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: ^nPoziom: ^nPrzedmiot: ^nTwoje zdrowie: ^nCzas Mapy:");
	   
	    set_hudmessage(128, 128, 128, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "  %s^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
				
		set_hudmessage(128, 128, 128, 0.05, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj4, "  %i (%0.1f%%)^n", fProcent, poziom_gracza[id]);
				
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Czemu to pokazuje ?

Otóż po przeróbce tego mam problem z wyświetlaniem poziomu, ponieważ się buguje czyli wyświetla kosmiczna liczbe albo nie zlicza go wcale.

 

I nie wiem co jest przyczyną.


  • +
  • -
  • 0

#15 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 19.08.2013 09:56

Zamień miejscami "fProcent" i "poziom_gracza[id]"

I tak nawiasem mówiąc, wykorzystałeś wszystkie cztery kanały HUD'a
  • +
  • -
  • 2
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#16 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 10:57

Dzięki ;)

 

Jeszcze powtórzę pytanie to co wyżej. 

 

"Jeszcze pytanie czy można uzyskać szary w tym hud`zie ? Dokładnie to ten szary który uzyskuje się color chatem."


  • +
  • -
  • 0

#17 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 19.08.2013 12:11

Pewnie, zrób

(128, 128, 128)
(red, green, blue)

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#18 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 12:21

Error mam wtedy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1088) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1090) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "red"
QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "green"
QTM_CodMod.sma(1090) : error 017: undefined symbol "blue"
QTM_CodMod.sma(1090) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

A daje to tak:

set_hudmessage(red, green, blue, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "  \d%s^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);

  • +
  • -
  • 0

#19 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 19.08.2013 12:41

Miałeś dać

128, 128, 128
Z tym red, green, blue chodziło mi o to żebyś zobaczył i zapamiętał na przyszłość jaki kolor ci się zrobi kiedy masz wszędzie 128 :P
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#20 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 17:11

Mam teraz inny problem.

 

Z racji iż wszystko było krzywo zrobiłem na nowo 

   set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: ");
	   
	    set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "  %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
				
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Poziom: ");
				
		set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.25, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj4, "  %i (%0.1f%%)", poziom_gracza[id], fProcent);
				
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.27, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "Przedmiot: ");
				
		set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.27, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj6, "  %s", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
				
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.29, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj7, "Ilosc zycia: ");
				
		set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.29, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj8, "  %d", hp);
				
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj9, "Czas mapy: ");
				
		set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, "  %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));

Po zrobieniu tego wyświetla mi się tylko to: 

22483162011727647284.png


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych