[ROZWIĄZANE] Jak dodać widoczność w klasie...
Najlepsza odpowiedź (Kalifta) 18.08.2013 14:10
Ja to olałem i działa, radzę ci tak samo
Przejdź do postu
juzekbuzek233
17.08.2013
Witam...
Mam klase Ninja ale nie wiem gdzie zmienić aby była ona bardziej widoczna.. gdyż obecnie wcale jej nie widać... to samo tyczy się grawitacji.. która linijka i liczba za to odpowiada
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ninja [Premium]";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez xxx", nazwa);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 180, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Daj buziaka 17.08.2013
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
to odpowiada za niewidzialność klasy.
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
to odpowiada za grawitacje.
(Kalifta) 18.08.2013
Limit masz tutaj:
limit_int = limit_poziomu/2; limit_zdr = limit_poziomu/2; limit_kon = limit_poziomu/2; limit_wyt = limit_poziomu/2;
Zmieniasz go tak:
limit_int = 500; limit_zdr = 1000; limit_kon = 150; limit_wyt = 400;
Liczby zmieniasz na dowolne, jakie tam chcesz.
juzekbuzek233
18.08.2013
Jak tak zmieniłem to przy kompilowaniu wyskakuje tak: QTM_CodMod.sma(1026) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
ale da sie skompilować... jak to naprawić?