Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak dodać widoczność w klasie i jak zrobić ograniczenie statystyk

cod nowy

Najlepsza odpowiedź (Kalifta) , 18.08.2013 14:10

Ja to olałem i działa, radzę ci tak samo :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TYTANOWY Lessi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:GRB
Offline

Napisano 17.08.2013 11:40

Witam...

Mam klase Ninja ale nie wiem gdzie zmienić aby była ona bardziej widoczna.. gdyż obecnie wcale jej nie widać... to samo tyczy się grawitacji.. która linijka i liczba za to odpowiada

 

Spoiler

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ninja [Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
        return COD_STOP;
    }

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
    ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez xxx", nazwa);
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 180, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
 

 
Oraz jak dodać ogarniczenie statystyk... chodzi mi dokładniej o to jak np. dla jednej klasy zrobić max intela 200 a dla innej np. 150 ?
 
Która część silnika za to odpowiada i gdzie to należy zmienić...
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   45,72 KB  5 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
 
Dam nawet 10 plusów. Proszę o pomoc.

  • +
  • -
  • 0

#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2013 22:02

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);

 

to odpowiada za niewidzialność klasy.

 

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);

 

to odpowiada za grawitacje.


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 18.08.2013 12:40

Spoiler

 

Limit masz tutaj:

        limit_int = limit_poziomu/2;
	limit_zdr = limit_poziomu/2;
	limit_kon = limit_poziomu/2;
	limit_wyt = limit_poziomu/2;

Zmieniasz go tak:

        limit_int = 500;
	limit_zdr = 1000;
	limit_kon = 150;
	limit_wyt = 400;

Liczby zmieniasz na dowolne, jakie tam chcesz.


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#4 TYTANOWY Lessi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:GRB
Offline

Napisano 18.08.2013 13:59

Jak tak zmieniłem to przy kompilowaniu wyskakuje tak: QTM_CodMod.sma(1026) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"

 

ale da sie skompilować... jak to naprawić?


  • +
  • -
  • 0

#5 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 18.08.2013 14:10   Najlepsza odpowiedź

Ja to olałem i działa, radzę ci tak samo :)


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych