Problem z wgraniem nowej statystyki
MAGNET
30.07.2013
QTM_CodMod.sma(460) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp" QTM_CodMod.sma(460) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(460) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(460) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(460) : fatal error 107: too many error messages on one lineLinijka nr 460:
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));Gdy ten problem rozwiążemy przejdziemy do regeneracji
MAGNET
30.07.2013
QTM_CodMod.sma(460) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp" QTM_CodMod.sma(460) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(460) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(460) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(460) : fatal error 107: too many error messages on one line
MAGNET
30.07.2013
public PobierzExp(id, exp_zdobyty, exp_klasy, exp_bonusowy)
{
new exp;
if(exp_zdobyty)
exp += exp_gracza[id];
if(exp_bonusowy)
exp += bonusowy_exp_gracza[id];
if(exp_klasy)
exp += exp_klas[klasa_gracza[id]];
return exp;
}
Rivit
31.07.2013
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));
na koncu sa 2 nawiasy okrągłe. Usuń jeden i wstaw logi
ka.linux
01.08.2013
Nie ma to jak pomoc, która już była udzielona "Lolunio", czytaj wszystko zanim posta nabijesz...
A co do ciebie MAGNET to:
Znajdź:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
Zamień to nowe:
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));
Na stare:
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
Pod:
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
Dodaj:
nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;
Done ; )
MAGNET
03.08.2013
QTM_CodMod.sma(469) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp"
QTM_CodMod.sma(469) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(469) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(469) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(469) : fatal error 107: too many error messages on one line
ka.linux
03.08.2013
Daj cały:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
Będzie łatwiej gdy dam całego przerobionego publica
MAGNET
03.08.2013
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
ka.linux
04.08.2013
Szczegół to:
nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;
Powinno być pod tym:
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
Co do błędu, podrzuć *.sma całego silnika bo cały ten public jest w porządku, chyba że zrobić ci poradnik na całą tą statystykę, z ZarejestrujKlase, lub bez ; )
Daj buziaka 04.08.2013
Gdy ten problem rozwiążemy przejdziemy do regeneracji
mam gdzieś na kompie nową statystykę regeneracje
jak znajdę to wrzucę
MAGNET
04.08.2013
Dokladnie te same errory
Generalnie to chcialem zrobic tak, aby mozna bylo przydzielac "Punkty Chwaly" Co 20 lvli i dodawalem nowe statystyki i zapis nVault itp. Moze tam zrobilem blad
Podsylam sma:
Załączone pliki
ka.linux
04.08.2013
Nic trudnego , poprawiłem kilka błędów z expem, usunięto skoki_gracza ponieważ były niepotrzebne itd, było sporo błędów . Regenracja zrobiona że tylko z nożem, exp też, wystarczy sobie ustawić co ile sekund regeneracja, ile regeneracji itd. Jeśli będziesz miał problemy, pisz; )
Nie gwarantuję że Regeneracja będzie działać, robiłem na szybko ; D
Załączone pliki
MAGNET
04.08.2013
Regeneracja miala byc na nozu
Ale ja byki walilem hahah ;]
Przetestuje i dam znac czy dziala
ka.linux
04.08.2013
Exp jest za fraga tak, a regeneracja na nożu widziałem w *.sma jak masz to pomyślałem że tak ma być dodałem wystarczy zobaczyć new bron = get_user_weapon(id) , a nastepnie if.
MAGNET
04.08.2013
po wgraniu silnika nie otwiera sie menu z klasami - chyba wgl nie dziala
ka.linux
04.08.2013
A czy w klasach masz np:
new const leczenie = 0;
Ponieważ masz:
public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); exp_klas[ilosc_klas] = get_param(8); obrazenia_klas[ilosc_klas] = get_param(9); grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(10); leczenie_klas[ilosc_klas] = get_param(11); return ilosc_klas; }
A co do:
if(params != 7)
Musisz ustawić sobie na:
if(params != 11)
oraz ujrzałem że Punkty Chwały masz różnie, resetuj punkty /20 , sprawdzpoziom /10 , i nie bedzie ci rowno, popraw sobie
dokladnie chodzi o
ultra_punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)/20;
Nie wszędzie masz ustawione na /20