RevEmu [14/07/2013] - Instalacja i konfigu...
Cypis'
21.07.2013
Różnice między dProto i RevEmu:
dProto:
- nie działa na nowych binarkach
- komunikuje się z protokołami 47 i 48
- projekt chyba martwy
- działa na nowych binarkach
- komunikuje się z protokołem 48, nie wspiera 47
- projekt ciągle aktualizowany
- generuje unikalne steamid dla każdego gracza
1. Wchodzimy na FTP serwera do głównego katalogu
2. Zmieniamy na FTP nazwe pliku steamclient.so na steamclient_valve.so
3. Wypakowujemy pliki z revemu_linux_14072013.zip i wrzucamy je do głównego katalogu na FTP
4. Resetujemy serwer i jeżeli revemu działa powinniśmy zobaczyć na FTP plik rev-client.log
Instalacja Windows:
wkrótce
Konfiguracja rev.ini :
Jeżeli pobraliście revemu_linux_14072013.zip to jest w nim już skonfigurowany plik rev.ini
ClientDLL musi wyglądać tak: ClientDLL=./steamclient_valve.so
AllowLegit musimy ustawić tak, aby na serwerze mogli grać gracze steam: AllowLegit=True
RejectText jest to napis jaki wyświetli się graczowi który używa starego protokołu 47
Download:
revemu_linux_14072013.zip 844,54 KB 1231 Ilość pobrań
Pliki pobrałem z http://pl.rghost.net...1308ab2aa6f9fd5 lecz dla potrzeba tego tematu zrobiłem specjalną paczkę, która jest skonfigurowana pod cs1.6
Strona poświęcona revemu:
http://rev-crew.info/
Użytkownik Cypis' edytował ten post 19.08.2013 23:28
Amaroq
21.07.2013
Jeśli weźmie ktoś plik steamclient_nologging z oryginalnej paczki to nie będzie go miał4. Resetujemy serwer i jeżeli revemu działa powinniśmy zobaczyć na FTP plik rev-client.log
Jeżeli nie posiadają protokołu 48 to prawdopodobnie wyprintuje im ten sam błąd w konsoli co mi, tzn. Steam userid... .(chyba)(około 80% graczy posiada takiego cs'a).
Mam nadzieję ktoś rozwieje moje wątpliwości
Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 22.07.2013 00:14
sNH.
21.07.2013
Hmm jest bardziej "opcjonalne" na nowych binarkach niż dproto na starych? Niby 2 konfiguracja nie stwarza dużych problemów.
bojaro
21.07.2013
No
Sprawdzone na moim serwie. Oczywiście +rep dla tego Pana.
Jak dla mnie to należałoby to podpiąć.
Z racji tego, że dproto nie działa na obecnej wersji HLDS'a dużo osób będzie szukało alternatywnego rozwiązania i już wiadomo gdzie kierować ludzi
Coś czuje, że +repy sie posypią za Twój post
Pozdrawiam, bojaro
Filip1512
21.07.2013
O revemu wiedziałem wcześniej, ale nie zagłębiałem się w niego nigdy
Czyli jak to w końcu jest z protokołem 47?
ps. Reklama w załączniku...
RejectText = Pobierz nowego cs z patchem v50 ze strony http://cssetti.pl/download
Amaroq
21.07.2013
Gracz nie wejdzie, wyświetli mu się wiadomość, jak to napisał Cypis', z funkcji statycznej RejectText oraz zostanie rozłączony. Natomiast jeśli w pliku rev.ini ustawiłeś AllowUnknown na true, to wystarczy, że gracz ściągnie sobie patch, który zmieni mu proto 47->48.(oczywiście nie jestem tutaj pewny w 100%, bo nie testowałem)Czyli jak to w końcu jest z protokołem 47?
Filip1512
22.07.2013
Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.
Rodzyn
29.07.2013
Jak zainstalować to na windowsie?
Instalacja Windows:
wktórce
Czytanie ze zrozumieniem się kłania...
d0naciak
04.08.2013
(około 80% graczy posiada takiego cs'a).
Nie wierzę w to specjalnie.
Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.
I jeszcze to.
Sam bym chętnie zainstalował, ale dproto na chwilę obecną wydaje się być lepszym rozwiązaniem
bociek1994
09.08.2013
I co? W najnowszej wersji faktycznie nie widać serwera na zewnątrz (Gametracker, itd) ?
bociek1994
09.08.2013
Chodzi mi o to, czy masz ustawione to na każdy prot. 48 nawet ten bez sid'a?
Cypis'
09.08.2013
Angel of Death 09.08.2013
No to takie pytanie z innej beczki, czy RevEmu załatwia sprawę z wzajemnym słyszeniem się graczy STEAM / NonSteam?
Cypis'
09.08.2013
Filip1512
10.08.2013
Poza tym, Cypis chyba nie zrozumiałes co napisałem.
Przeczytaj jeszcze raz
Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.
Co ma patch v35 do tabelek z serwerami online?
d0naciak
10.08.2013
@up
Na moim serwerze mam RevEmu i na GT odczytuje normalnie
A na to pytanie odpowiedzial juz fd_god, takze sprawa wydaje sie byc roziwazana, ale najlepiej jest chyba sprawdzic samemu