Obrażenia zależne od inteligencji
Kalifta 17.07.2013
Mój problem polega na tym, że po wbiciu full inty dmg z broni się nie zmienia, nie chodzi mi o dmg w klasie, tylko ogólne. Np. strzelec wyborowy mając 80k inty powinien rypać po 15k dmg! Jednak ja dalej bije po 7dmg z hita. Czemu to nie działa?? Proszę o pomoc...
Kaleka
17.07.2013
Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg. Chodzi ci o to jak dodać żeby int podnosił damage?
Kalifta 17.07.2013
dokładnie, chcę aby dmg zmieniał się wraz z inteligencją, bez dodawania żadnych pierdół do klas...
@ ale weźmy to na logikę, gostek ma 40k Hp i ja mam go ciąć M4 która zadaje 7dmg z hita??!! 5 Magazynków nie starczy...
Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 11:20
Rivit
17.07.2013
Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg
to prawda
ale tez masz wytrzymalosc to sie tez liczy.
pokaz kod klasy albo cos
Kot-CSHH
17.07.2013
Chyba będziesz musiał dodać to do każdej klasy http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/
Kaleka
17.07.2013
No to po prostu otwierasz QTM_CodMod.sma i szukasz
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Potem przed lub po tym:
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
Dodajesz:
damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))
0.002 zmieniasz na swoją liczbe, przy 0.002 jeżeli gracz da 100 punktów w inteligencje, obrażenia wzrastają o 20%. Czyli 5 punktów inteligencji podnosi obrażenia o 5%
Kalifta 17.07.2013
Sprawdzę, jak będzie działało dam ci +
@@ Nie działa
Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 12:07
Kaleka
17.07.2013
Hmm, ja kod wziąłem z swojego własnego cod'a gdzie działa, niech ktoś może jeszcze sprawdzi czy działa u niego
Pokaż swój public Obrażenia, może w złym miejscu dodałeś ten kod
Ma to wygląda tak:
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
return HAM_IGNORED;
}
ewentualnie spróbuj
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 17.07.2013 12:59
Kalifta 17.07.2013
To mój public:
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
return HAM_IGNORED;
}
Gość_21977_* 17.07.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL