←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Obrażenia zależne od inteligencji

Zablokowany

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

Mój problem polega na tym, że po wbiciu full inty dmg z broni się nie zmienia, nie chodzi mi o dmg w klasie, tylko ogólne. Np. strzelec wyborowy mając 80k inty powinien rypać po 15k dmg! Jednak ja dalej bije po 7dmg z hita. Czemu to nie działa?? Proszę o pomoc...

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.07.2013

Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg. Chodzi ci o to jak dodać żeby int podnosił damage?

Odpowiedz

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

dokładnie, chcę aby dmg zmieniał się wraz z inteligencją, bez dodawania żadnych pierdół do klas...

 

@ ale weźmy to na logikę, gostek ma 40k Hp i ja mam go ciąć M4 która zadaje 7dmg z hita??!! 5 Magazynków nie starczy...


Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 11:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.07.2013

Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg

to prawda

 

ale tez masz wytrzymalosc to sie tez liczy.

 

pokaz kod klasy albo cos

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 17.07.2013

Chyba będziesz musiał dodać to do każdej klasy http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/

Odpowiedz

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

To w ostateczności...

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.07.2013

No to po prostu otwierasz QTM_CodMod.sma i szukasz

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

 

Potem przed lub po tym:

SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));

 

Dodajesz:

damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))

0.002 zmieniasz na swoją liczbe, przy 0.002 jeżeli gracz da 100 punktów w inteligencje, obrażenia wzrastają o 20%. Czyli 5 punktów inteligencji podnosi obrażenia o 5%

Odpowiedz

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

Sprawdzę, jak będzie działało dam ci + :D

 

@@ Nie działa


Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 12:07
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.07.2013

musi dzialac. wszystko ok jest chyba.

Przekompiluj. Wrzuc. Zmien mape

Odpowiedz

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

Robiłem tak i nic, mam 40k inty a rypie po 7 dmg...

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.07.2013

Hmm, ja kod wziąłem z swojego własnego cod'a gdzie działa, niech ktoś może jeszcze sprawdzi czy działa u niego ;P

 

Pokaż swój public Obrażenia, może w złym miejscu dodałeś ten kod

 

Ma to wygląda tak:

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_health(this) <= 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))
    
    SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
        
    return HAM_IGNORED;
}

 

ewentualnie spróbuj
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji
 


Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 17.07.2013 12:59
Odpowiedz

Kalifta - zdjęcie Kalifta 17.07.2013

To mój public:

 

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_health(this) <= 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
    
    return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

Gość_21977_* 17.07.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany