[ROZWIĄZANE] Zombie ginie na koniec rundy
Best Answer xenos 01.07.2013 11:24
register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")
jest to zakończenie każdej rundy
register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
to jest remis Go to the full post
jest to zakończenie każdej rundy
register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
to jest remis Go to the full post
ZyciE 01.07.2013
Witam mam taki kodzik służący że jak jest remis zabija zm ale jest błąd mam który polega na tym jak zm wygra runde to i tak ich zabija
Nie wiem jak temu zaradzić
daje kod :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <biohazard> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End") } public Round_End() { new players[32], num get_players(players, num, "a") for(new i = 0; i < num; i++) { if(is_user_zombie(players[i])) { user_kill(players[i], 1) } } client_print(0, print_center, "Zombie gina z glodu!") }
register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")Próbowałem to zmienić na
register_logevent("Round_Draw", 2, "1=Round_Draw")Ale nic nie daje i plugin nie działa ; / jak tak zmienie
Best Answer
xenos
01.07.2013
register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")
jest to zakończenie każdej rundy
register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
to jest remis
jest to zakończenie każdej rundy
register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")
to jest remis