Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

[ROZWIĄZANE] Zombie ginie na koniec rundy

biohazard

Najlepsza odpowiedź xenos, 01.07.2013 11:24

register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")

jest to zakończenie każdej rundy

register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")

to jest remis Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 01.07.2013 10:57

Witam mam taki kodzik służący że jak jest remis zabija zm  ale jest błąd mam który polega na tym jak zm wygra runde to i tak ich zabija 
Nie wiem jak temu zaradzić 

daje kod : 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <biohazard>



#define PLUGIN "Nowy Plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"







public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   

    register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")



}



public Round_End()

{

    new players[32], num

    get_players(players, num, "a")

   

    for(new i = 0; i < num; i++)

    {

        if(is_user_zombie(players[i]))

        {

            user_kill(players[i], 1)            

        }        

    }    

    client_print(0, print_center, "Zombie gina z glodu!")

}  

 

 register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")
Próbowałem to zmienić  na    
register_logevent("Round_Draw", 2, "1=Round_Draw")
Ale nic nie daje i plugin nie działa ; / jak tak zmienie 

Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 11:24   Najlepsza odpowiedź

register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End")

jest to zakończenie każdej rundy

register_logevent("Event_Draw" , 4, "1=Round_Draw")

to jest remis

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 ZyciE

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 01.07.2013 11:34

A to taki błąd  thx ;)


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych